ساداتیان به دفاع پرس خبر داد

اولین فیلم دفاع مقدسی «بهروز افخمی» ساخته می‌شود

تهیه کننده «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» گفت: «خمسه خمسه» عنوان اولیه اولین فیلم بهروز افخمی در ژانر دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ - 21July 2014

اولین فیلم دفاع مقدسی «بهروز افخمی» ساخته می‌شود

«سید جمال ساداتیان» تهیه کننده مطرح سینما در گفتوگو با خبرگزاری دفاع پرس از رایزنی برای ساخت اولین فیلم دفاع مقدس به کارگردانی بهروز افخمی خبر داد و اظهار کرد: "خمسه خمسه" عنوان اولیه اولین فیلم بهروز افخمی در ژانر دفاع مقدس است.

وی در ادامه تصریح کرد: فیلمنامه این فیلم را بهروز افخمی نوشتهاند و به روزهای اولیه جنگ در خرمهشر میپردازد، هجوم رژیم بعثی صدام به خرمشهر و حملات موشکی به اهواز توسط صدام بخشهای از این فیلم است.

تهیه کننده "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" خاطرنشان کرد: در این فیلم بخشی از رزمندگانی که هستههای اولیه تشکیل دهنده سپاه پاسداران بوند حضور دارند و شهید حسن باقری از جمله شخصیتهایی است که در خرمشهر و اهواز به تصویر کشیده میشود.

ساداتیان درباره بازیگران این فیلم تصریح کرد: در حال تدارک مقدمات این فیلم هستیم و فعلا نقشها مشخص نشدهاند چون پشتیبان مالی طرح مشخص نشده است.

وی پروژه "خمسه خمسه" را یکی از آثار مهم و بزرگ دفاع مقدس دانست و گفت: این پروژه به خاطر بازسازی فضای اول انقلاب نیاز به لوکیشن بزرگ و پرهزینهای دارد.

تهیه کننده "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" افزود: چون نیاز به فضای مطابق به واقعه داریم به نظر میآید کار فیلم برداری خارجی این پروژه در خوزستان انجام شود و بقیه آن را میتوانیم در جاهای مختلف انجام دهیم.

ساداتیان گفت: تولید این پروژه بیش از ۷ ماه نیاز به فرصت دارد و به سی و سومین دوره از جشنواره فجر نمیرسد.

وی در پایان اذعان کرد: اگر اراده کنیم شاید بتوانیم این اثر را برای سال آینده آماده کنیم چون هوای گرم خوزستان اجازه فیلم برداری مداوم را به مجموعه نخواهد داد علیرغم اینکه شرایط وقوع حادثه حمله به اهواز و خرمشهر پاییز بوده است کار فیلم برداری در پاییز شروع خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها