نمایشگاه کتاب -97/ مسئول پژوهشی پیام آزادگان در گفت‌گو با دفاع پرس:

فضای مجازی جایگزین کتاب نمی‌شود

«فرزانه قلعه‌قوند» گفت: نباید کتاب خواندن را فراموش کنیم، البته می‌توان از کتاب‌های صوتی استفاده کرد یا خلاصه کتاب‌ها را در فضای مجازی انتشار دهیم.
کد خبر: ۲۳۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ - 10May 2017
فضای مجازی جایگزین کتاب نمی‌شودمسئول پژوهشی مرکز انتشارات پیام‌آزادگان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به فراگیری و رشد فضای مجازی و کم‌رنگ شدن کتاب و کتاب‌خوانی اظهار داشت: نباید کتاب خواندن را فراموش کنیم، می‌توان از کتاب‌های صوتی استفاده کرده یا خلاصه کتاب‌ها را در فضای مجازی انتشار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: کتاب‌های حوزه دفاع مقدس به طور کلی مخاطب خاص خودش را دارد؛ ولی در تلاش هستیم این کتاب‌ها را برای عموم مردم ترویج دهیم. کتاب‌هایی که منتشر می‌کنیم، همانند فرزندانمان  هستند و نگاه ترویجی به حوزه دفاع مقدس داریم.

مسئول پژوهشی نشر پیام آزادگان ادامه داد: می‌توان حوزه کتاب‌های مربوط به اسرا را از دیگر کتاب‌های دفاع مقدس جدا کرد، این کتاب‌ها سند واقعی از خاطرات‌شفاهی اسرا بوده که موسسه پیام‌آزادگان متولی اسرای دوران جنگ تحمیلی است.

قلعه‌قوند در پایان گفت: سال گذشته 17 جلد کتاب منتشر کردیم که امسال قصد داریم تا تعداد انتشار کتاب‌ها کمتر باشد و بیشتر  به افزایش سطح کیفی آنها پرداخته، تعداد جلسات نقد کتاب را افزایش داده و مسابقه کتاب‌خوانی برگزار ‌کنیم.

انتهای پیام/ 111






نظر شما
پربیننده ها