مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه:

دیدار با خانواده شهدا در نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مؤثر است

سرهنگ مرادعلی محمدی با بیان اینکه این استان در عملیات «بیت‌المقدس»، 41 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت بسیار مؤثر است.
کد خبر: ۲۳۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰ - 18May 2017
کرمانشاه در عملیات بیت‌المقدس 41 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ «مرادعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: تجزیه خوزستان یکی از اهداف نظامی سیاسی صدام بود که با مقاومت مردم و رزمندگان این هدف محقق نشد.

وی با اشاره به موقعیت مهم خرمشهر از لحاظ سیاسی، اقتصادی و نظامی در طول تاریخ کشور، گفت: سقوط خرمشهر یکی از تلخ‌ترین اتفاقات جنگ تحمیلی برای ملت ایران بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، فتح خرمشهر در سوم خرداد‌ماه سال 61 را نیز به عنوان شیرین‌ترین خاطره برای ملت دانست و افزود: همدلی نهادهای مختلف و نیروهای مسلح، وحدت مردمی و همچنین جدیت حضرت امام خمینی (ره) در رهبری، رمز موفقیت ملت بود که منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

محمدی با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمانشاه، با شعار حماسی‌ «من انقلابی‌ام» به مدت چهار روز طرح‌ریزی و اجرا می‌‌شود، ادامه داد: «سلحشوری، پایمردی، ایثارگری و مدافعان حرم»، «مقاومت ایثار و پیروزی»، «روز مقاومت و پایداری و ولایت‌مداری»، «وحدت و معنویت» به ترتیب شعارهای هر یک از چهار روز برگزاری برنامه‌ها است.

به گفته این مسئول، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به‌ میزبانی سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) کرمانشاه، نواختن زنگ‌ «مقاومت، ایثار و پیروزی» در مدارس استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در روز چهارم خردادماه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در خصوص حماسه‌آزادسازی خرمشهر و فضیلت‌های ماه رمضان و... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمانشاه است.

محمدی با بیان اینکه استان کرمانشاه در عملیات بیت‌المقدس، 41 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس و شهدای مدافع حرم استان در این ایام در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها