مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام تاکید کرد؛

لزوم توجه بیشتر به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در مراکز علمی

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: باید از توان علمی دانشگاه‌ها برای مقابله با هجمه‌های جنگ نرم دشمن استفاده کرد و بیشتر به ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مراکز علمی پرداخته شود.
کد خبر: ۲۳۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ - 17May 2017
لزوم توجه بیشتر به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در مراکز علمیبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ شرفبیانی در دیدار با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام بر لزوم استفاده از توان علمی اساتید دانشگاه در خصوص طراحی و چیدمان دفاع مقدس استقبال کرد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در خصوص تدریس درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس اظهار داشت: با ورود درس آشنایی با دفاع مقدس به مراکز علمی می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل آینده انتقال داد.

وی گفت: باید از توان علمی دانشگاه‌ها برای مقابله با هجمه‌های جنگ نرم استفاده کرد و بیشتر به ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مراکز علمی پرداخته شود.

در ادامه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام گفت: لازم است از تجربه و توان علمی اساتید دانشگاهیی برای اجرایی طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی به خصوص بحث طراحی باغ موزه استفاده شود.

همایون مرادنژادی بیان داشت از ویژگی‌های مهم فرهنگ ایثار و شهادت خودباوری و اتکا به توان داخلی است که امروز نیز می تواند نقش مهمی در راستای پیشرفت کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها