هاشمی دانا در دیدار مدیر روابط عمومی وزارت دفاع مطرح کرد؛

آمادگی خبرگزاری دفاع مقدس برای انعکاس فعالیت‌های نظامی و خدماتی وزارت دفاع

مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس در دیدار مدیر روابط عمومی وزارت دفاع بر آمادگی این خبرگزاری برای انعکاس فعالیت‌های نظامی و خدماتی وزارت دفاع که موجب نمایش اقتدار دفاعی ایران می‌شود، تاکید کرد.
کد خبر: ۲۳۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ - 17May 2017
ایران به عنوان قدرت برتر منطقه شناخته می شود/خبرگزاری دفاع مقدس برای نیروهای مسلح یک برند استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، «سید مجید هاشمی دانا» مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس در حاشیه بازدید مدیر کل روابط عمومی وزارت دفاع به همراه مدیران روابط عمومی‌های سازمان‌های تابعه این وزارتخانه از خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار داشت: خبرگزاری دفاع مقدس برای اینکه بتواند فعالیت‌های وزارت دفاع و سازمان‌های تابعه را به شکلی منسجم‌تر منتشر کند، نیازمند ارتباط صمیمی‌تر و نزدیک‌تر با مجموعه وزارت دفاع است.

وی افزود: خبرگزاری دفاع مقدس، خبرگزاری نیروهای مسلح است و هدف این خبرگزاری نشان دادن اقتدار و توانمندی‌های نیروهای مسلح به مردم است.

هاشمی دانا با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در وزارت دفاع در رابطه با پشتیبانی نیروهای مسلح و اقتدار ایران انجام می‌شود که باید به اطلاع مردم برسد، تاکید کرد: خبرگزاری دفاع مقدس این آمادگی را دارد که علاوه بر انعکاس فعالیت‌های این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه به مردم، فعالیت‌هایی که در این وزارتخانه برای بازنشستگان و معیشت کارکنان و خانواده‌های نیروهای مسلح انجام می‌شود را نیز منتشر سازد.

مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس تصریح کرد: سازمان‌ها و نهادهای کشور برای دستیابی به اهداف خود باید هماهنگی و هم‌افزایی داشته باشند و ان‌شاالله ما بتوانیم در این راستا گام‌های خوبی را برداریم.

وی وزارت دفاع را نقطه عطف فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: زمانی که انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید و به دنبال آن هشت سال جنگ به مردم تحمیل شد، صنعت دفاعی کشور در تامین ملزومات مورد نیاز رزمندگان با مشکل مواجه بود؛ اما امروز به واسطه تلاش‌های محققان داخلی کشورمان توانایی ساخت موشک‌های دوربرد و کروز را داریم و این باعث شده تا به عنوان قدرت منطقه‌ای و جهانی شناخته شویم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها