فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه:

پیروی از سناریوی دشمن اقتدار و امنیت کشور را تضعیف می‌کند

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ملت‌ها تا زمانی که از دشمنان خود پیروی نکنند شکست‌ناپذیر خواهند ماند.
کد خبر: ۲۴۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ - 24May 2017
پیروی از سناریوی دشمن اقتدار و امنیت کشور را تضعیف می‌کندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سالروز آزادسازی خرمشهر با خیرمقدم به نیروهای مرزبانی، بسیج، سپاه و ارتش اظهار داشت: سوم خرداد به‌عنوان روز مقاومت و ایثار و پیروزی فتح خرمشهر در سال 61 در عملیات بزرگ بیت‌المقدس اوج افتخارات و قله افتخارات ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد بیان کرد: اما رهبری امام خمینی (ره)، پشتیبانی ملت سرفراز ایران اسلامی و جانفشانی رزمندگان اسلام را برای این پیروزی نباید فراموش کرد.

ریحانی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نبود و فتح ارزشها بود خاطرنشان کرد: این فتح یک مسئله ماورالطبیعه بود و برای ملتها درس بود که اگر در ملت و جامعه‌ای اراده دفاع پدید آید هیچگاه شکست نخواهد خورد و ملتها تا زمانی که از دشمنان خود پیروی نکنند شکست ناپذیر خواهند ماند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) تاکید کرد: در دوران انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ملت ایران اسلامی پیروز بوده‌اند و و آهنگ پرشتاب خود را به سمت پیروزی ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها