شهید مالک وزیری:

وفادار به امام بمانید و او را تنها نگذارید

شهید مالک وزیری در فرازی از وصیتنامه خود می‌نویسد: ای مردم، ای امت، اکنون زمان جهاد و اطاعت از امام است، شما را قسم می‌دهم که به امام امت وفادار بمانید و او را تنها نگذارید.
کد خبر: ۲۴۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰ - 02June 2017
اکنون زمان جهاد و اطاعت از امام استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، شهدا در وصیتنامه‌های خود به پیروی از ولایت فقیه و پشتیبانی از حضرت امام خمینی (ره) توصیه‌هایی داشته اند.
 
شهید «مالک وزیری» در وصیتنامه خود چنین نگاشته است:

بسمه تعالی

 سلام به پیشگاه آن کسی که بارگاه خونینش قبله عاشقان و کعبه عارفان است. سلام بر حسین و بر اولاد حسین و اصحاب حسین. سلام به خاتم اوصیا و اولیا، قائم‌آل رسول، ولی‌الله الاعظم، (اروحنا و روحی له الفدا) و نایب او روح‌الله و سلام به ارواح مطهر جمیع شهدا و سلام به زیبایی لحظه به خون خفتن در راه دوست.

خدایا! ای که همه هستی‌ام از وجود توست، تو را حمد می‌کنم که سعادت بسیجی بودن را عطایمان کردی تا در این کربلای عشق به ندای سرور شهدا لبیک گفته و تو را ستایش می‌کنم که امام عزیز را هادی ما قرار دادی. خدایا! تو خود شاهد باش که جز برای رضای تو قدم بر خاک عطرآگین جبهه‌ها نگذاشتم.

ای مردم، ای امت، اکنون زمان جهاد و اطاعت از امام است. شما را قسم می‌دهم که به امام امت وفادار بمانید و او را تنها نگذارید. ای عزیزان، مساجد و جبهه‌ها را خالی نکنید، تا کربلای حسینی راهی نمانده است. ما که موفق به زیارتش نشدیم ان‌شاءالله شما راه‌گشا باشید و در آن جا یادی هم از ما کنید. از شما می‌خواهم که مرا حلال کنید که ا‌ن‌شاءالله خداوند در آخرت به شما اجر دهد و اگر حقی بر گردن کسی دارم، راضی هستم و حلال می‌کنم.

سلام بر پدر و مادر عزیزم، درود خدا و ملائک خدا و رسول خدا بر شما که برای رضای خدا از عزیزان‌تان چشم پوشیدید. از تو ای پدرم، ای پدر عزیزم، تقاضا دارم چون ایوب صابر باشی و از تو ای مادرم می‌خواهم زینب‌وار در برابر تمام مصائب بایستی و قد خم نکنی و از رفتن من ناراحت نباشی که رفتن حق است. مادر جان، مرا حلال کن. هرچند که فرزند خوبی برای شما نبودم. ای برادران و خواهرانم، سرمشق شما حضرت زینب (س) است، صبر کنید که خدا با صابران است. والسلام . 12 دی 1365

* شهید مالک وزیری

* تاریخ تولد: 1/6/1346

* تاریخ شهادت: 21/7/1366

* محل شهادت: سومار

*مزار: گلزار امامزاده طاهر (ع) کرج

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها