به همت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس؛

انجمن ناشران فعال حوزه دفاع مقدس استان فارس راه‌اندازی خواهد شد

نخستین نشست ناشران فعال حوزه دفاع مقدس استان فارس به میزبانی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس این استان فردا (یکشنبه) در شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ - 22July 2017
انجمن ناشران فعال حوزه دفاع مقدس استان فارس راه اندازی خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، نخستین نشست ناشران فعال حوزه دفاع مقدس استان فارس به میزبانی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس این استان فردا (یکشنبه) با موضوع راه‌اندازی انجمن ناشران فعال دفاع مقدس فارس در شیراز برگزار خواهد شد.

در اولین نشست ناشران و فعالان عرصه نشر کتاب‌های دفاع مقدس، علاوه بر ناشران تعدادی از توزیع‌کنندگان و فروشندگان کتاب‌های دفاع مقدس استان و جمعی از نهادهای متولی نشر کتاب‌های دفاع مقدس حضور خواهند داشت.

این نشست به همت مدیریت ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار خواهد شد و در این نشست علاوه بر هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی بعضی مباحث عمده در حوزه نشر، پیشنهاد راه‌اندازی انجمن ناشران کتاب‌های دفاع مقدس است که می‌تواند در چالش‌هایی مانند نارسایی بازار کتاب، تبلیغات، معرفی و بازاریابی کتا‌ب‌ها و همچنین در حوزه ارتقاء سطح کمی و کیفی کتاب‌های دفاع مقدس راهگشا باشد.

در این نشست علاوه بر حضور ناشران شهر شیراز، ناشران فعال شهرستانی از شهرهایی همچون جهرم، کازرون، فسا و... نیز حضور خواهند داشت.

در حاشیه این نشست نمایشگاهی از کتا‌ب‌های منتشر شده توسط اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس با همکاری ناشران استان به نمایش درخواهد آمد.

انتهای پبام/

نظر شما
پربیننده ها