استاندار زنجان:

تحقق شعار سال با وحدت، انسجام و همدلی امکان‌پذیر است

استاندار زنجان با بیان اینکه رفاقت را باید جایگزین بداخلاقی‌ها کنیم، گفت: در سایه همدلی می‌توان شعار سال را محقق کرد و هر کسی پیرو و علاقمند منویات مقام معظم رهبری است، زمینه همدلی، وحدت و انسجام را فراهم کند.
کد خبر: ۲۴۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ - 24July 2017

با وحدت، انسجام و همدلی می توان شعار سال را محقق کردبه گزارش دفاع پرس از زنجان، استاندار زنجان شامگاه یکشنبه در همایش منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای استان زنجان، اظهار داشت: انتخابات و دوران رقابت به پایان رسیده و امروز زمان رفاقت، همدلی و همبستگی ملت ایران است.

وی افزود: ملت ایران با احساس مسئولیت و دفاع از کیان انقلاب و آرمانهای نظام با مشارکت حداکثری 75 درصدی پای صندوق‌های رای حاضر شدند و این حضور متعهدانه ملت، سرنوشت چهار سال کشور را رقم زده است.

درویش امیری تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب عزت، سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و از همه مهمتر اعتبار بین‌المللی و اقتدار جهانی ملت ایران را به دنبال داشت.

استاندار زنجان افزود: پیروزی اصلی انتخابات از آن مردم است و آنچه امروز انتظار بوده و توقع می‌رود این است که باید همه بداخلاقی‎های دوران تبلیغات انتخاباتی بخاطر ملت ایران کنار گذاشته شود.

وی با بیان اینکه رفاقت را باید جایگزین بداخلاقی‌ها کنیم، گفت: در سایه همدلی می‌توان شعار سال را محقق کرد و هر کسی پیرو و علاقمند منویات مقام معظم رهبری است، زمینه همدلی، وحدت و انسجام را فراهم کند.

درویش امیری افزود: از اعضای شوراهای اسلامی شهرها انتظار می‌رود با هماهنگی معاونت امور عمرانی استان تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند و به عنوان نهاد حاکمیتی خط مشی تدوین شده را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر در شکل گیری، انتخاب هیات رئیسه و انتخاب شهردار دقت لازم را داشه باشند، افزود: تغییرات پی درپی در شهرداری‌ها فعالیت این بخش را با عقب ماندگی روبرو و تصمیمات مقطعی و ناپخته، خسارت جبران ناپذیری را بر توسعه و مدیریت شهری وارد می‌کند.

استاندار زنجان تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر برای درآمد پایدار تلاش کنند و این مهم با بکارگیری سرمایه‌های مردمی و ایجاد مجتمع های رفاهی، تفریحی و خدماتی امکانپذیر بوده و درآمدزایی را به دنبال دارد.

درویش امیری گفت: اجرای دقیق طرح جامع و تفضیلی نیز موضوع دیگری است که لزوم توجه به آن ضروری است چرا که مردم می‌خواهند در شهرها زندگی کنند و کسانی که این طرح‌ها را تصویب کردند مشاورانی متخصص، تحصیلکرده هستند.

وی یادآوری کرد: جایگاه نظارتی شوراها باید بیش از گذشته تقویت شود و انتظار می‌رود اعضا به وظایف قانونی عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها