با حضور سردار عبداللهی و حسنی آهنگر صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین قرارگاه سازندگی خاتم و دانشگاه امام حسین (ع)

در راستای اجرای طرح تحول و توسعه راهبردی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تفاهم نامه همکاری بین این قرارگاه و دانشگاه امام حسین (ع) منعقد شد.
کد خبر: ۲۴۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ - 26July 2017
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین قرارگاه سازندگی خاتم و دانشگاه امام حسین (ع)

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در دیدار رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) و اعضای هیئت علمی این دانشگاه بر ضرورت توجه به علم و دانش تاکید کرد و گفت: سرمایه اصلی برای هر سازمانی نیروی انسانی متخصص و کارآمد است که باید قدر این سرمایه عظیم را دانست و برای ارتقاء علمی آن تلاش کرد.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه در10  حوزه کاری و بهره‌مندی از نیروهای متخصص و متعهد در اجرای پروژه‌ها افزود :در حوزه‌های گوناگون به ویژه نفت، گاز و پتروشیمی نیازمند دریافت علم و دانش و فناوری روز دنیا هستیم تا بتوانیم در انجام پروژه‌ها با شرکت‌های خارجی رقابت کنیم.

سردار عبداللهی ادامه داد: بر همین اساس تعامل با دانشگاه‌ها و حمایت از تحقیقات و پژوهش‌های علمی و انتقال دانش و علم به متخصصان را در دستور کار قرار داده‌ایم و مطمئن هستیم که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در رتبه بندی شرکت‌های مطرح دنیا به لحاظ دانش و اجرای پروژه‌ها جزو بهترین‌هاست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) خواستار واگذاری مدیریت همه جانبه دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه به قرارگاه خاتم شد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که در عرصه موشکی و سازندگی خوش درخشیده است، باید در عرصه علم و دانش نیز نمونه و الگو و سرآمد باشد، لذا با داشتن دانشمندان و مهندسان قوی در این قرارگاه می‌توانیم دانشکده فنی و مهندسی آن دانشگاه را از همه نظر مورد حمایت قرار دهیم.

رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) نیز در این دیدار در خصوص جذب مهندسان و کارکنان قرارگاه در رشته‌های مختلف در مقطع کارشناسی ارشد اشاره کرد و گفت :علاوه بر حضور مهندسان و کارکنان قرارگاه در دانشگاه، طرح‌های مطالعاتی متعددی از سوی پژوهشگران این دانشگاه برای قرارگاه خاتم و رده‌های زیر مجموعه در حوزه‌های مختلف در حال انجام است.

حسنی آهنگر با اشاره به تلاش‌های مهندسان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در انجام پروژه‌های مختلف با بهره‌گیری از علم و دانش و فناوری روز دنیا گفت: آمادگی داریم در هر حوزه‌ای که قرارگاه نیازمند کار مطالعاتی و تحقیقاتی باشد، وارد شویم.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها