سردار عبداللهی در آیین افتتاح بزرگراه شهید همدانی:

70 پروژه عمرانی در تهران توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اجرا شده است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: 70 پروژه عمرانی در دوره مدیریت کنونی شهرداری تهران، توسط این قرارگاه انجام شده و حدود 20 پروژه دیگر نیز در حال انجام است.
کد خبر: ۲۵۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ - 31July 2017
70 پروژه عمرانی در تهران توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اجرا شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «عبادالله عبداللهی» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در آیین افتتاح بزرگراه شهید همدانی و تونل شهدای غزه، گفت: هر وقت که پروژه‌ای افتتاح می‌شود، انتظار می‌رود که مشکلات ترافیکی حل شود اما با توجه به اینکه تهران یک کلانشهر است و به شدت در حال توسعه می‌باشد و وضعیت نامتوازنی دارد، این امر تقریبا غیر قابل کنترل است و حل ترافیک به سهولت امکان‌پذیر نیست.
 
وی افزود: در این رابطه برخی از عدم مدیریت‌ها نیز دخیل است؛ مثلا اینکه فردی برای کار اداری حتما باید به تهران مراجعه کند و تعداد مراجه‌کنندگان به تهران افزایش یافته است، حل مشکل ترافیک تهران را سخت کرده است اما راهکارهایی برای کنترل آن وجود دارد.
 
سردار عبداللهی عنوان کرد: در دوره آقای قالیباف تاکنون، 90 پروژه بر عهده قرارگاه بوده که 70 مورد آن به پایان رسیده و الباقی هنوز در دست اقدام است. پروژه‌هایی مانند پل‌های صدر، نیایش و جناح، پروژه‌های بسیار بزرگی بودند که توسط این قرارگاه انجام شد. در اثنای این پروژه‌ها، 50 کیلومتر تونل را در تهران حفاری کردیم که شامل تونل‌های بزرگراهی و مترویی می‌شود. 72 کیلومتر پل، روگذر و زیرگذر نیز توسط قرارگاه ساخته شده است. همچنین 80 کیلومتر بزرگراه را در دستور کار داشتیم که تمامی این موارد در پر ترافیک‌ترین نقاط تهران به نحو مطلوبی انجام شد.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار