مفرد خبر داد؛

افزایش 45 درصدی حضور خواهران در اردوهای جهادی/ مشارکت دانشجویان در حل آسیب‌های اجتماعی

مسئول بسیج سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گفت: 39 هزار دانشجو در قالب 1200 تیم در تابستان جهت کمک رسانی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۵۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ - 31July 2017
فعالیت 39 هزار دانشجو در قالب اردوهای جهادی در مناطق محرم/ فعالیت دانشجویان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهرها
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «صادق مفرد» مسئول بسیج سازندگی سازمان بسیج دانشجویی در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: 39 هزار نفر در قالب یک هزار و 200 تیم در تابستان برای محرومیت‌زدایی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
 
وی ادامه داد: در این دوره دانشگاه‌های اصلی کشور اردوهای جهادی را در مناطق محروم برگزار می‌کنند و حضور دانشجویان خواهر افزایش 45 درصدی خواهد داشت.
 
مسئول بسیج سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گفت: تلاش شده در این دوره گروه‌های جهادی به مناطق محروم در استان‌های خودشان اعزام شوند و تنها 9 درصد از این گروه‌ها به استان‌های دیگر اعزام می‌شوند.
 
وی با اشاره به گرمای هوا در استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل گرما در این استان‌ها، گروه‌های جهادی روزها به کار فرهنگی و شب‌ها به ساخت و ساز خواهند پرداخت.
 
مفرد با اشاره به زلزله و سیل در استان‌های خراسان شمالی و جنوبی،‌ سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان که طی ماه‌های گذشته به وقوع پیوست، گفت: حضور گروه‌های جهادی در این استان‌ها نسبت به دیگر استان‌ها پررنگ‌تر خواهد بود.
 
مسئول بسیج سازندگی سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در گروه‌های جهادی به دنبال افزایش کیفیت این اردوها هستیم و مهترین اولویت این گروه‌ها معیشت مردم در مناطق محروم است.
 
مفرد همچنین با اشاره به تشکیل قرارگاه ثامن الائمه (ع) در خصوص آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: در این طرح 8 استان در اولویت قرار دارند و به دنبال این هستیم گروه‌های جهادی علاوه بر اینکه در ایام نوروز و تابستان در مناطق محروم فعالیت می‌کنند، در طول سال نیز با حضور در حاشیه شهرها به موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی بپردازند.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار