رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان مطرح کرد؛

جذب 200 استاد بسیجی در هیئت علمی دانشگاه آزاد زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان اینکه دانشگاه آزاد پیشتاز در پیوست‌نگاری فرهنگی است، گفت: جذب 200 نفر از بسیجیان به عنوان هیئت علمی دانشگاه آزاد نمونه بارزی از اقدامات این دانشگاه در راستای پیوست‌نگاری فرهنگی است.
کد خبر: ۲۵۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ - 05August 2017

دانشگاه آزاد زنجان پیشتاز در پیوست نگاری فرهنگی استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ظهر امروز در سومین کارگاه پیوست‌نگاری کشوری با اشاره به اقدامات خوب این دانشگاه در راستای پیوست‌نگاری فرهنگی اظهار داشت: دانشگاه آزاد زنجان در بین 46 دانشگاه استان دو سال پیاپی مقام نخست را در کارهای فرهنگی، علمی و پژوهشی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد پیشتاز در پیوست‌نگاری فرهنگی است، گفت: جذب 200 نفر از بسیجیان به عنوان هیئت علمی دانشگاه آزاد نمونه بارزی از اقدامات این دانشگاه در راستای پیوست‌نگاری فرهنگی است.

یدالله رجائی با تاکید بر اینکه در مرحله نخست اجرای پیوست‌نگاری فرهنگی شناخت و نیازسنجی جامعه است، گفت: باید در مورد ریشه‌های معیشتی و رفاه اقتصادی مردم اطلاعات درست به دست بیاید.

وی با اشاره به سومین کارگاه پیوست‌نگاری کشور گفت: حضور 300 نفر از اساتید بسیجی از 14 استان کشور در زنجان یکی از اقدامات خوب بسیج اساتید استان زنجان به شمار می‌رود.

رجائی خاطرنشان کرد: کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد زنجان توانست مقام نخست را در جشنواره مالک اشتر کسب کند و به عنوان برجسته‌ترین کانون برگزاری 70 حلقه صالحین توسط اساتید نشان از فعالیت خوب این دانشگاه در راستای فرامین مقام معظم رهبری دارد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای هر دستور و کار مستلزم داشتن پیوست فرهنگی است، تصریح کرد: منابع محدود کشور که بیشتر آن متعلق به نفت است باید در کارهای اساسی کشور از جمله زمینه فرهنگی هزینه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها