مواضع متجاوزان سعودی با شلیک موشک «صمود» یمن منهدم شد

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله از شلیک یک فروند موشک «صمود» به سمت محل استقرار شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در استان تعز واقع در غرب این کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ - 06August 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله یک فروند موشک بومی ساز «صمود» را به سمت محل استقرار شبه نظامیان و مزدوران سعودی در استان تعز شلیک کرد.

در همین خصوص یک منبع نظامی ارتش یمن به پایگاه خبری النجم الثاقب گفت: موشک صمود امروز (یکشنبه) از سوی یگان‌ موشکی ارتش یمن و انصارالله به سمت محل تجمع مزدوران سعودی در اردوگاه «یفرس» در منطقه جبل حبشی استان تعز شلیک شد.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله اعلام کرد که موشک صمود در 29 سپتامبر 2016 وارد خط مقاومت شد. طول موشک چهار متر و قطرش 555 میلیمتر است. وزن سر جنگی 300 کیلوگرم و وزن کلی موشک یک تن است. برد موشک صمود 38 کیلومتر است.

خبرگزاری دولتی عربستان «واس» شب گذشته به نقل از مسئولان نظامی سعودی به کشته شدن 2 نفر از نظامیان این کشور در مرزهای یمن اذعان کرد.

نیروهای موشکی و توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله روز گذشته (شنبه) نیز 2 فروند موشک «اروگان» و یک فروند موشک «زلزال2» و چندین گلوله توپ و موشک «کاتیوشا» به مواضع نظامیان عربستان و شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی شلیک کردند.

یک منبع نظامی یمن گفت که بیش از 100 نفر از عناصر مزدور ائتلاف سعودی در این حملات موشکی کشته و یا زخمی شدند.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها