مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس ایلام نیازمند حمایت ادارات استان است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت: تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی دفاع مقدس ایلام نیازمند حمایت دیگر ادارات استان است و در این راستا شورای اسلامی شهر و شهردار ایلام نقش مهم و اساسی دارند.
کد خبر: ۲۵۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ - 12August 2017

با حمایت دوایر دولتی استان مرکز فرهنگی تکمیل می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ایلام، پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ایلام جلسه‌ای در خصوص تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام در این جلسه اظهار داشت: تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی دفاع مقدس ایلام نیازمند حمایت دیگر ادارات استان است و در این راستا شورای اسلامی شهر و شهردار ایلام نقش مهم و اساسی دارند.

وی گفت: در صورت موافقت شورا و شهرداری در واگذاری فضای سبز جنب اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و اضافه شدن مجموعه پارک معلم به مرکز فرهنگی، امید است به زودی شاهد افتتاح مرکز فرهنگی در این استان باشیم.

سرهنگ محمد‌رضا شرفبیانی در ادامه به بحث چیدمان میدان دفاع مقدس پرداخت و از تخصیص اعتبارات استانی برای ساخت المان دفاع مقدس در این میدان خبر داد.

شهردار ایلام نیز در این نشست گفت: بحث الحاق پارک به مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌بایست با کمیسیون‌های تخصصی در شهرداری و همچنین شورای شهر مطرح و در صورت اجرایی بودن، شهرداری تمایل دارد با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس هماهنگی‌ و همکاری‌های لازم را انجام دهد.

محمدی افزود: بحث المان برای میدان دفاع مقدس هم در دستور کار است و به زودی کارهایی اجرای آن انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار