سرلشکر صالحی در مراسم معارفه جانشین ستادکل:

امیدوارم حججی‌وار پرواز کنم

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: قلباً خودم را «حججی» می‌دانم و امیدوارم که حججی‌وار پرواز کنم.
کد خبر: ۲۵۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ - 26August 2017
امیدوارم حججی‌وار پرواز کنم
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، آیین معارفه امیر سرلشکر عطاءالله صالحی به‌عنوان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نظامی در محل ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.
 
در این مراسم امیر سرلشکر عطاءالله صالحی با اشاره به سوابق فعالیت‌های خود در ارتش اظهار داشت:‌ در دوران طاغوت زمانی که عرصه بر من تنگ شد به فرمان امام خمینی (ره) از ارتش فرار کردم و به مشهد الرضا رفتم و در آنجا خانه‌به‌خانه تحت تعقیب قرار گرفتم تا اینکه انقلاب اسلامی پیروز شد و من به یگان خدمتی خود بازگشتم.
 
وی در ادامه افزود: با پیروزی انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی بنده به همان واحد نظامی مشهد رفته و فرمانده همان لشکر شدم و بعد به واسطه سرلشکر فیروزآبادی که معاون دفاعی دولت وقت بود، وارد ستادکل شدم. پنج سال در ستادکل حضور داشتم،‌ سپس به درخواست خود به ارتش بازگشتم که این‌بار نیز خدمت در لشکر 77 خراسان که منتسب به ثامن الحجج است، نصیبم شد.

سرلشکر صالحی گفت:‌ در دوره‌های خدمتی سه بار به مشهد رفتم و این‌بار هم مرتبه سوم است که به ستادکل نیروهای مسلح می‌آیم.
 
جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم «محسن حججی» ابراز امیدواری کرد تا سرنوشتی مشابه شهید حججی داشته باشد.
 
وی گفت:‌ قلبا خودم را حججی می‌دانم و امیدوارم که از این جایگاه جدید، حججی‌وار پرواز کنم. همچنین امیدوارم همه ما از سیره این شهید بزرگوار درس بگیریم و قلب و تلاش خود را در این راه بگذاریم. همواره خودم را یار وفادار و بی‌زاویه فرمانده می‌دانم.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار