جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

کشف محموله 633 کیلوگرمی مواد مخدر در جنوب شرق کشور

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از 633 کیلوگرم تریاک در درگیری با سوداگران مرگ طی عملیات مشترکی با پلیس سمنان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ - 28August 2017
کشف محموله 633 کیلوگرمی مواد مخدر در جنوب شرق کشور
به گزارش دفاع پرس از کرمان، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، سرهنگ «ناصر فرشید» جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، در یک عملیات مشترک اطلاعاتی بین پلیس سمنان و کرمان، یک باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور شناسایی شد.

وی افزود: در این رابطه، تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان قلعه‌گنج و استان سمنان، اعضای این باند را که قصد انتقال مواد افیونی از شرق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: پس از رصد اطلاعاتی، مسیر تردد اعضای این باند در مرز سیستان‌ و‌ بلوچستان به سمت جنوب کرمان مشخص و اقدامات پلیس شهرستان قلعه‌گنج  برای انهدام این باند به مرحله اجرا در آمد.

وی اظهار داشت: قاچاقچیان به محض ورود به ایست و بازرسی پلیس، بدون توجه به ایست ماموران اقدام به تیراندازی کرده و قصد متواری شدن از منطقه را داشتند که با عکس‌العمل ضربتی پلیس مواجه شدند.

فرشید با اشاره به اینکه در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و 633 کیلو 590 گرم تریاک کشف شد تصریح کرد: در این عملیات دو دستگاه خودرو نیز توقیف شده و تلاش برای دستگیری سایر اعضاء این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها