مسئول عملیات حزب‌الله در دیرالزور:

نبردهای دیرالزور مکتب فداکاری و دلاورمردی بود/ حزب‌الله بخش تفکیک‌ناپذیر محور مقاومت است

مسئول عملیات حزب‌الله در دیرالزور سوریه ضمن تقدیر از دولت‌های روسیه، ایران و سوریه برای نقش‌آفرینی در عملیات شکست حصر دیرالزور،‌ گفت: نبردهای دیرالزور مکتب فداکاری و دلاورمردی بود.
کد خبر: ۲۵۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ - 10September 2017
به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، «ابومصطفی» فرمانده عملیات حزب الله در شهر دیرالزور با بیان اینکه تصمیم حاضر شدنش مقابل دوربین تلویزیون مستقیما از سوی «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان بوده است، اظهار داشت: نبردهای شهر دیرالزور مکتب فداکاری و پهلوانی بود. علت پیروزی در این نبردها اتحاد همه نیروهای موجود در خاک این شهر است.
 
وی در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین خاطرنشان کرد: ما در دیرالزور تحت حملات سنگینی از جانب تروریست‌های داعش قرار داشتیم؛ اما با این حال تروریست‌های داعش نتوانستند بر ما پیروز شوند.
 
نبرد دیرالزور مدرسه فداکاری و دلاورمردی بود
ابومصطفی در ادامه ضمن تقدیر از دولت‌های روسیه، ایران و سوریه برای حمایت‌شان از تحقق این پیروزی در دیرالزور،‌ گفت: می‌دانستیم که محاصره مردم شهر دیرالزور بسیار طولانی خواهد بود؛ بنابراین تلاش کردیم که تا پایان محاصره این وضع را تحمل کنیم.

فرمانده عملیاتی ارشد حزب‌الله در دیرالزور با تأکید بر نقش نیروهای حاضر در دیرالزور مدیریت بحران در زمان محاصره این شهر، در پایان گفت: «حزب‌الله بخش تفکیک‌ناپذیری از محور مقاومت است که از ایران آغاز می‌شود و پس از عبور از عراق و سوریه، به لبنان و سپس فلسطین اشغالی می‌رسد.»
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها