روسیه اعلام کرد:

تهدیدات یکجانبه امریکا غیرقابل پذیرش است

روسیه تهدیدات یکجانبه امریکا در مورد حمله به سوریه را بدون توجه به نتایج تحقیقات بازرسان سازمان ملل را غیرقابل پذیرش توصیف کرد.
کد خبر: ۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷ - 31August 2013

تهدیدات یکجانبه امریکا غیرقابل پذیرش است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به عدم ارائه هیچگونه سندی در رابطه با دست داشتن دولت سوریه در حملات شیمیایی در این کشور، تهدیدات یکجانبه امریکا علیه سوریه را بدون ارائه شواهد کافی در رابطه با چگونگی حملات شیمیایی و همچنین عدم انتشار نتایج تحقیقات سازمان ملل غیرقابل پذیرش و غیر منطقی خواند.

به گزارش "رویترز"، "الکساندر لوکاشنویچ" سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به تکرار اتهامات امریکا علیه سوریه و همچنین سخنان روز گذشته رئیس جمهور و وزیر امور خارجه امریکا مبنی بر قصد این کشور برای حمله به سوریه، این تصمیمات را بدون ارائه اسناد و شواهد کافی غیرقابل پذیرش توصیف کرد.

این مقام روسی با اشاره به مواضع اخیر متحدان امریکا بیان نمود حتی متحدان این کشور نیز اعلام کرده اند تا برای هرگونه اقدامی منتظر انتشار نتایج تحقیقات سازمان ملل خواهند ماند اما دولت امریکا با اتخاذ سیاست های یکجانبه و بدون توجه به نظر نهادهای بین المللی به صورت یکجانبه دولت سوریه را تهدید نموده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار