حجت الاسلام نمازی در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در خانواده‌های کارکنان نیروهای مسلح

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در خانواده‌های کارکنان نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: در وهله نخست پدرها و مادرها موثرند.
کد خبر: ۲۵۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ - 15September 2017
ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در خانواده‌های کارکنان نیروهای مسلححجت الاسلام و المسلمین نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی خانواده‌های کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح که صبح امروز (جمعه 24 شهریور) در محل این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تدبیر امام خامنه‌ای مبنی بر رسیدگی به خانواده‌های کارکنان نیروهای مسلح بنا را بر این گذاشتیم تا در سال جاری در سه مقطع برنامه‌های عمومی خود را برگزار کنیم.

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآنی ویژه خانواده‌های کارکنان ستاد کل یکی از برنامه‌های اصلی این مجموعه است که در طول سال یک بار در رشته‌های حفظ، ترتیل و مفاهیم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نمازی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در ترغیب نسل نوجوان نسبت به قرآن و عترت گفت: در این رابطه در کنار برنامه‌های قرآنی با ایجاد غرفه‌های مختلف با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، تفریحی و سرگرمی نیز پذیرای عزیزان هستیم.

وی با بیان اینکه در وهله نخست این پدر و مادرها هستند که در ایجاد فرهنگ قرآنی در خانواده می‌توانند موثر باشند، افزود: تلاش ما به عنوان خادمان قرآنی و مسئولان عقیدتی در ستاد کل بر این است که در افراد ایجاد انگیزه کنیم تا در مسیر رشد و تعالی قرار گیرند. لذا در این رابطه کلاس‌های مختلف برگزار شده و با ممزوج کردن برنامه‌های رقابتی و تفریحی با مسائل قرآنی یکی از نمونه‌های بارز تهییج و ایجاد انگیزه برای شرکت نوجوانان و جوانان در این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام نمازی گفت: امروز با برپایی 18 غرفه در امور مختلف همچون مشاوره خانواده، استعدادیابی، آسیب‌های اجتماعی، کتاب و.... پذیرای حدود 2 هزار نفر از اعضای خانواده‌های کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح بودیم که این جمعیت بیانگر حضور فعال خانواده‌ها در این عرصه است.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار