«باشگاه فیلمنامه‌نویسان جوان» در حوزه هنری راه اندازی می‌شود

سازمان سینمایی حوزه هنری به منظور تقویت و توسعه بسترهای مناسب برای جذب و حمایت از استعدادهای جوان فیلمنامه‌نویس در نظر دارد «باشگاه فیلمنامه‌نویسان جوان» راه‌اندازی کند.
کد خبر: ۲۵۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ - 16September 2017
«باشگاه فیلمنامه‌نویسان جوان»در حوزه هنری راه اندازی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام خبر راه‌اندازی «باشگاه فیلمنامه‌نویسان جوان» آورده است: به منظور سیر مقدماتی شکل‌گیری باشگاه، پاتوق فیلمنامه با هدف بررسی ساختار فیلمنامه‌ای آثار سینمایی طرح‌ریزی و اجرایی شده است.

در این پاتوق‌های هفتگی که ورود برای تمامی علاقه‌مندان فیلمنامه‌نویسی و داستان‌پردازی آزاد است، پس از نمایش فیلم‌ها، به نقد فنی نوشتاری داستان پرداخته می‌شود و فیلم‌ها از لحاظ متن مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

همچنین، در کنار نمایش فیلم و نقد آن هر چند جلسه یک‌بار، «کارگاه ایده تا طرح» در قالب پاتوق برگزار می‌شود که در آن شرکت کنندگان به ایده‌پردازی و طرح‌نویسی می‌پردازند. در این کارگاه‌ها، از ایده‌ها و طرح‌های برتر حمایت می‌شود.

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری تصریح کرد: از دل پاتوق‌های هفتگی فیلمنامه، اقدام به عضوگیری برای باشگاه فیلمنامه‌نویسان جوان می‌شود که این پاتوق‌ها زیر نظر مرکز تولید متن سازمان سینمایی حوزه هنری مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها