با حضور سردار نجاتی؛

شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی تشکیل جلسه داد

در آستانه فرا رسیدن سی ­و هفتمین سالروز هفته دفاع مقدس جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ - 17September 2017
شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی تشکیل جلسه دادبه گزارش دفاع پرس از مشهد، چهارمین جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان با حضور سردار «نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «محمدرحیم نوروزیان» فرماندار مشهد و دیگر اعضای این شورا در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار نجاتی ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی از همه دستگاه‌­های اجرایی این استان به منظور سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی دعوت به همکاری کرد.

در ادامه این جلسه «علوی‌گل» دبیر کمیته پیشکسوتان تشکل­‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس، داوری دبیر کمیته مرکز فرهنگی و یادمان­‌های دفاع مقدس و افخمی دبیر کمیته آموزش پژوهش و اسناد شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ارائه گزارشی از عملکرد کمیته­های مربوطه پرداختند و در خلال ارائه گزارش فرماندار مشهد در خصوص بهتر اجراشدن بعضی برنامه­‌ها، پیشنهاداتی را ارائه داد.

پس از ارائه گزارش این کمیته­‌ها، «حسن امیری» جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: 474 شهید این استان از رده فرمانده گردان به بالا، نشان از آفندی بودن یگان­‌های خراسان در دفاع مقدس دارد و بیانگر این حقیقت است که این استان نقش تأثیرگذاری در جنگ داشته است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس باید فرصتی برای تقویت روحیه و ادامه فعالیت در این مسیر تا هفته دفاع مقدس سال آینده باشد.

امیری خاطرنشان کرد: شعار هفته دفاع مقدس امسال «من انقلابی­‌ام» است که باید همه فعالیت­‌های این هفته حول این شعار برگزار شود. برنامه‌­هایی که برای این هفته در نظر گرفته شده است تبلیغی و تبیینی است. هر چند فاصله ما تا رسیدن به نقطه مطلوب زیاد است ولی باید سعی کنیم فعالیت­‌های خود را در حوزه تبلیغات محیطی و آگاه‌سازی در فضای مجازی بیشتر کنیم.

وی تبیین دفاع مقدس در هفته اول مهرماه توسط معلمین، اساتید و ائمه جماعات، به نمایش گذاشتن 15 طرح مفهومی تلفیقی دفاع مقدس و محرم در سطح شهر مشهد، برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازخوانی عملیات ثامن‌­الائمه (ع)، حضور هیات سینه‌­زنی خانواده معظم شهدا در برنامه «حماسه­‌سازان اقتدار» در روز 31 شهریور را از برنامه­‌های محوری این هفته در سطح استان و شهر مشهد عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها