سردار رحیمی مطرح کرد؛

اجرای طرح استقبال از مهر در تهران بزرگ/ بکارگیری 120 هزار نفر از معلمان به عنوان فرهنگ یاران پلیس

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر در پایتخت گفت: در این طرح از 120 هزار معلم به عنوان فرهنگ یاران پلیس در مدارس استفاده شده است.
کد خبر: ۲۵۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ - 20September 2017
اجرای طرح استقبال از مهر در تهران بزرگ/ به کارگیری 970 هزار همیار پلیس در این طرح/ بکارگیری  120 هزار نفر از معلمان به عنوان فرهنگ یاران پلیس
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس تهران بزرگ در آستانه بازگشایی مدارس در مراسم اجرای طرح استقبال از مهر با اشاره به بکارگیری 970 هزار همیار پلیس در طرح استقبال از مهر با قدردانی از حضور و تلاش فرماندار تهران، معاون سازمان حمل و نقل، معاون سازمان اتوبوسرانی، ریاست آموزش و پرورش، خانم«امانی» عضو شورای شهر و ... اظهار داشت: آماده می‌شویم برای اینکه تمام فضا را برای دانش آموزان و حجم عظیمی از معلمان عزیز و شریف فراهم سازیم تا بتوانند بهار علم ودانش را جشن بگیرند و سال تحصیلی خود را در امنیت و آرامش شروع کنند.

وی افزود: امسال سال تحصیلی با ایام محرم مصادف شده است که این موضوع موجب افزایش 30 درصدی حجم ترافیک خواهد شد از این رو پلیس در طرح استقبال از مهر از تمام توان انتظامی و ترافیکی خود استفاده خواهد کرد.
 
 رحیمی با اشاره به آمادگی 100 درصدی پلیس پایتخت عنوان داشت: تلاش ما بر این است که با به کارگیری همه نیروهای پلیس تهران بزرگ، ایمنی، آرامش و امنیت را برای یکایک شهروندان به ارمغان آوریم.

وی با اشاره به اینکه از 25 شهریور ماه هرگونه اقدام عمرانی که موجب افزایش بار ترافیکی می‌شود متوقف شده است، بیان داشت: بیش از 17 هزار سرویس مدارس با کمک استانداری، شهرداری و آموزش و پرورش ساماندهی شده است؛  به خانواده‌ها تاکید می‌کنم سرویس‌هایی را انتخاب کنند که مورد تایید آموزش و پرورش و نیروی انتظامی و شهرداری هستند چرا که همه مباحث ایمنی، امنیتی و آموزشی برای این سرویس‌ها لحاظ شده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: 8 هزار و 200 راننده سرویس، آموزش دیده‌اند که با رعایت سرعت مطمئن، اصول ایمنی و دیگر موارد مورد نیاز سلامت دانش آموزان را حفظ کنند.
 
 رحیمی با اشاره به بکارگیری بیش از 970 هزار همیار پلیس در بحث ارتقاء سطح نظم و انضباط ترافیکی، بیان داشت: در این طرح از 32 هزار پلیس مدرسه روان‌سازی ترافیکی در حوزه آموزشگاه‌هایی که مشغول تحصیل هستند، استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه از 120 هزار نفر از معلمان به عنوان فرهنگ یاران پلیس در مدارس استفاده خواهد شد، عنوان داشت: پلیس در تهران بزرگ اقدامات فرهنگی خود را ادامه خواهد داد و به صورت ویژه به مسائل و موضوعات فرهنگی در راستای ارتقاء سطح فرهنگ ترافیکی استفاده خواهد کرد.

رئیس پلیس پایتخت بیان داشت: از هفته گذشته طرح برخورد با خودروهای دود زا را شروع کرده‌ایم و این طرح در 6 ماهه دوم به شدت دنبال خواهد شد.

وی با تاکید بر برخورد  پلیس با تخلفات شبانه در حوزه ترافیکی و برخورد با توقف‌های حاشیه‌ای که معضلات ترافیکی بسیاری را در پی دارد و هم چنین لزوم ساماندهی مسافربرها، موتور سیکلت‌ها و جرثقیل‌های شهر تهران، بیان داشت: ما با تمام توان خود در خدمت دستگاه‌های مختلف هستیم.

 رحیمی با اشاره به لزوم استفاده از موتور سیکلت‌های برقی، عنوان داشت: از ظرفیت پلیس افتخاری استفاده خواهیم کرد چرا که مطمئن هستیم با هم افزایی‌، وحدت و تعامل، بهتر و زودتر به هدف خواهیم رسید.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها