اصغری در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

ضرورت تقویت روحیه جهادی در حوزه تولید دارو و ساخت تجهیزات پزشکی

رئیس سازمان غذا و دارو بر ضرورت تقویت روحیه جهادی در حوزه تولید دارو و ساخت تجهیزات پزشکی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ - 25September 2017
تقویت روحیه جهادی در سازمان غذا و دارو کشور/ درس‌های دفاع مقدس باید در بین دانش‌آموزان و دانشجویان گسترش داده شود

«غلامرضا اصغری» معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به اینکه در زمان هشت سال دفاع مقدس، روحیه جهادی و ازخودگذشتگی رمز پیروزی ما بود، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم من در سازمان غذا و دارو کشور تقویت روحیه جهادی در بین کارمندان این سازمان است.

وی ادامه داد: در هر موقعیتی که توانستیم روحیه جهادی را وارد کار کنیم، با سربلندی مراحل را پشت سر گذاشتیم و ما باید این روحیه را در عرصه تولید دارو و ساخت تجهیزات پزشکی نیز گسترش دهیم تا بتوانیم کمبودها را جبران کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس سراسر درس ایثار، از خودگذشتگی، استقامت و استواری است و ما باید بتوانیم این درس‌ها را در بین دانش‌آموزان و دانشجویان گسترش دهیم.

اصغری که خود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده است به بیان خاطره‌ای از زمان فتح خرمشهر نیز پرداخت و گفت: زمانی که در عملیات بیت المقدس توانستیم خرمشهر را بعد از ماه‌ها آزاد کنیم، رزمندگانی که در خرمشهر حضور داشتند خیلی خوشحال شدند و اشک ذوق می‌ریختند. اگر امروز هم بتوانیم با همان روحیه وحدت و یکدلی کار کنیم، به طور یقین می‌توانیم به تمام اهدافی که در صحنه‌های بین الملل داریم، دست یافتیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها