قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:

مسئولان مبارزه با مواد مخدر برای موفقیت، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با دو تن از خانواده‌های شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر در آذربایجان غربی دیدار و با اهدای لوحی از مقام آن شهیدان تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ - 24August 2014

مسئولان مبارزه با مواد مخدر برای موفقیت، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند

به گزارش " دفاع پرس " به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ علیرضا جزینی که برای شرکت در دومین همایش دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانهای سراسر کشور به ارومیه سفر کرده بود، در دیدار با خانواده شهیدان «داوود محمدی» و «یعقوب غفاری» گفت: یکی از اقداماتی که ستاد مبارزه با مواد مخدر در برنامههای استانی خود انجام میدهد دیدار با خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان است، زیرا شهدا برای برقراری امنیت و سلامت جامعه، جانفشانیهای زیادی انجام دادهاند.

وی گفت: مبارزه با مواد مخدر مسئله مهمی در کشور است و ما برای موفقیت در این امر، نیازمند دعا و حمایت خانواده شهدا هستیم، چرا که آنان عزیزترین افراد زندگی خود را در این مبارزه فدا کردهاند.

جزینی در ادامه اعتیاد را بلای خانمانسوز خواند و بیان کرد: یکی از سیاستهای نظام در مبارزه با این پدیده شوم، برنامهریزی درست است.

وی افزود: مقابله با قاچاقچیان از استراتژیهای مبارزه با مواد مخدر است و روزانه 70 درگیری با این سوداگران مرگ در مرزها صورت میگیرد، غالب شهدا نیز، در جدار مرزها به شهادت رسیدهاند، لذا تمام همت ما این است به صورتی عمل کنیم که حداقل آسیب به نیروی انسانی وارد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها