مقیمی:

نیروی انتظامی در کمین قاچاقچیان است

استاندار تهران گفت: قاچاقچیان مواد مخدر و کالا بدانند که نیروی انتظامی در کمین آن‌هاست و با برخورد با آنان، ماموران پلیس امنیت را در کشور برقرار می‌سازند.
کد خبر: ۲۶۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ - 09October 2017
نیروی انتظامی در کمین قاچاقچیان استبه گزارش خبرنگار احتماعی دفاع پرس، «محمدحسین مقیمی» استاندار تهران در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که صبح امروز و به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش بسیار موثری در برقراری امنیت در کشور دارد.
 
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی انتظامی در قالب کمیته انقلاب اسلامی، شهربانی و ژاندارمری نقش مهمی در برقراری امنیت داشت و در برابر دشمنان و بر هم زنندگان امنیت ایستادگی کرد.
 
مقیمی بیان داشت: نیروی انتظامی در قالب آن سه یگان نقش مهمی نیز در دفاع مقدس داشت و شهدای زیادی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد که از 119 شهیدی که به تازگی به کشور بازگشتند، بسیاری مربوط به ناجا هستند.
 
استاندار تهران تصریح کرد: پس از جنگ و در دوران بازسازی کشور نیز نیروی انتظامی با برقراری امنیت نقش مهم و موثری در سازندگی کشور داشت. امروز مردم در آسایش زندگی می‌کنند چرا که نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح در حال انجام وظایف خود برای برقراری امنیت هستند.
 
وی در ادامه به حضور ماموران ناجا در مرزها اشاره کرد و گفت: نیروهای مرزبانی ناجا حضور فعالانه‌ای در مرزهای کشور دارند و اجازه نمی‌دهند تا بیگانگان وارد خاک کشورمان شوند. نیروی انتظامی در تمامی مرزها و فرودگاه‌ها از حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران حفاظت می‌کند.
 
مقیمی در پایان عنوان کرد: سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر و کالا بدانند که نیروی انتظامی در کمین آن‌هاست و با برخورد با اینان، ماموران پلیس امنیت را در کشور برقرار می‌سازند و ما باید قدردان ماموران پلیس باشیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار