به کارگردانی مهدی نقویان

شهادت شهید لاجوردی، موضوع روایت فیلم «انقلاب ف» می شود

مهدی نقویان، کارگردان سینمای مستند درباره تازه ترین اثر خود در قالب فیلم داستانی گفت: کار تحقیقات این اثر تمام شد، آماده فیلم برداری هستیم تا در چند روز آینده فیلم برداری را آغاز می‌کنیم.
کد خبر: ۲۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴ - 27August 2014

شهادت شهید لاجوردی، موضوع روایت فیلم «انقلاب ف» می شود

به گزارش سرویس فرهنگی دفاع پرس، «مهدی نقویان» کارگردان و مستند ساز از آغاز فیلمبرداری فیلم داستانی«انقلاب ف» به تهیه کنندگی موسسه هنری رسانهای اوج خبر داد و گفت: موضوع این فیلم روایت شهادت شهید لاجوردی از زبان خود ضارب است.

نقویان دربارهی فیلم داستانی«انقلاب ف» گفت: این فیلم داستانی دربارهی سرگذشت ضارب شهید لاجوردی است. ضارب شهید لاجوردی یک سرباز فراری بود که به اشتباه وارد خاک عراق میشود و پس از دستگیری توسط استخبارات عراق، وارد اردوگاه اشرف میشود. در این اردوگاه توسط مجاهدین خلق، آموزشهای ایدئولوژیک میبیند تا به صورت ناشناس وارد ایران شده و ماموریت پیدا کند که شهید لاجوردی را به شهادت برساند.

وی دربارهی دلیل نامگذاری این فیلم گفت: در اردوگاه اشرف، اشخاصی که تحت تعلیم قرار میگیرند اگر بتوانند به خوبی این تعلیمات را پشت سر بگذارند اصطلاحا وارد «انقلاب ف» شدهاند؛ چرا که با این تعلیمات توانستند از فردیت خارج شده و اعتقدات خود را در اختیار سازمان قرار دهند. در حقیقت «انقلاب ف» یکی از مراحل پیشرفت در سازمان مجاهدین خلق است که اسم فیلم نیز از این موضوع گرفته شده است.

کارگردان مستند«گاو خشمگین» دربارهی روند ساخت این کار گفت: کار تحقیقات این اثر را تمام کردیم و اکنون آماده فیلم برداری هستیم تا در چند روز آینده فیلم برداری را آغاز کنیم. تیم ما اکثرا جوانانی هستند که فراغ التحصیل سینما هستند. بنا به تصمیم گروه، کار یا به صورت تله فیلم و یا به صورت سینمایی تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها