مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان خبر داد؛

آغاز به کار «رادیو اربعین» در خوزستان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: به منظور بهره‌گیری بیشتر مخاطبان رادیو، امکان دریافت برنامه‌های رادیو اربعین برای مخاطبان رادیو در استان خوزستان فراهم شده است.
کد خبر: ۲۶۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ - 19October 2017
آغاز به کار رادیو اربعین در خوزستانبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، به منظور استفاده بهتر زائران سرور و سالار شهیدان از رادیو اربعین، امکان دریافت برنامه‌های این رادیو در استان خوزستان فراهم شد.

«مسلم رحیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در این خصوص اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی و به منظور بهره‌گیری بیشتر مخاطبان رادیو و همچنین اطلاع‌رسانی به موقع به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در ایام اربعین، امکان دریافت برنامه‌های رادیو اربعین در استان خوزستان فراهم شده است.

وی در ارتباط با برنامه‌های رادیو اربعین گفت: رادیو اربعین به صورت 24 ساعته اقدام به اطلاع‌رسانی به موقع و پخش ویژه برنامه‌های مرتبط با راهپیمایی عظیم اربعین از جمله آخرین وضعیت مسیرهای تردد زائران، موکب‌های پیش‌بینی شده، امکانات و تسهیلات فراهم شده برای زائران را اعلام می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان قرائت قرآن، ارتباط تلفنی با مسئولان، پخش زیارت و ادعیه، نکات آموزشی مربوط به سفر و زیارت و پخش روضه و مرثیه خوانی را از دیگر برنامه‌های رادیو اربعین بیان کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای پخش این رادیو تصریح کرد: با راه اندازی فرستنده‌های 200 وات در ایستگاه شهید رهبر اهواز، ایستگاه شهید چمران بستان و ایستگاه رادیویی دزفول پخش برنامه‌های رادیو اربعین در خوزستان آغاز شد و در کنار آن ایستگاه سیما نیز در شلمچه مستقر شده و نسبت به پخش زنده پوشش بزرگترین راهپیمایی معنوی جهان اسلام، آخرین گزارشات خود را به روی آنتن خواهد برد و به سمع و نظر مخاطبین خوزستانی و کشوری قرار خواهد داد.

رحیمی خاطرنشان کرد: این شبکه رادیویی با تلاش دست‌اندرکاران معاونت فنی مرکز خوزستان از طریق باند FM به ترتیب ردیف‌های 95/5، 95 و 102/2 مگاهرتز قابل دریافت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها