مجموعه رسانه‌ای «نیمه پنهان» منتشر شد

در این مجموعه همسران شهیدان محمد آ‌نیکی،امیر سرلشکر حسن آبشناسان، محمد تندگویان، منصور ستاری، مصطفی طالبی، محمد عبادیان، محمود کاوه، محمد اصغری‌خواه،‌ علی تجلایی، منوچهر مدق و سید علیرضا یاسینی به نقل خاطراتی می‌پردازند که پیش از این بیان نشده یا بخش کوتاهی از آن در مجموعه «نیمه پنهان ماه» آمده است.
کد خبر: ۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵ - 01September 2013

مجموعه رسانه‌ای «نیمه پنهان» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مجموعه رسانهای «نیمه پنهان» در دو حلقه DVDبا زمان 489 دقیقه منتشر شد. این مجموعه 11 شهید شاخص را به نقل از همسران آنها معرفی میکند.

در این مجموعه همسران شهیدان محمد آنیکی،امیر سرلشکر حسن آبشناسان، محمد تندگویان، منصور ستاری، مصطفی طالبی، محمد عبادیان، محمود کاوه، محمد اصغریخواه، علی تجلایی، منوچهر مدق و سید علیرضا یاسینی به نقل خاطراتی میپردازند که پیش از این بیان نشده یا بخش کوتاهی از آن در مجموعه «نیمه پنهان ماه» آمده است.

مجموعه رسانهای «نیمه پنهان» با کارگردانی یاسر انتظانی و تهیهکنندگی گروه مستند سازی روایت فتح شبکه یک ساخته شد. ایده این مجموعه بر اساس کتابهای منتشر شده مجموعه «نیمه پنهان ماه» شکل گرفت.

مجموعه رسانهای «نیمه پنهان» با قیمت 6 هزار تومان از سوی انتشارات روایتفتح منتشر و در فروشگاه این انتشارات عرضه شد.

مخاطبان علاقهمند میتوانند برای خرید این مجموعه رسانهای به میدان فرودسی، خیابان سپهبد قرنی، نبش کوچه شهید فلاحپور، فروشگاه انتشارات روایت فتح مراجعه کنند.

نظر شما
پربیننده ها