با حضور جمعی از اکران کنندگان سراسر کشور

اکران «سربازان بین الملل» و «سینمای 99 درصدی» در نشست فیمسازان جوان سینمای انقلاب

نشست این هفته فیلمسازان جوان سینمای انقلاب با حضور جمعی از اکران کنندگان سراسر کشور با اکران و بررسی انیمیشن «سربازان بین الملل» و مستند «سینمای 99 درصدی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴ - 27August 2014

اکران «سربازان بین الملل» و «سینمای 99 درصدی» در نشست فیمسازان جوان سینمای انقلاب

به گزارش سرویس فرهنگی دفاع پرس، نشست این هفته فیلمسازان جوان سینمای انقلاب با حضور جمعی از اکران کنندگان سراسر کشور با اکران و بررسی انیمیشن «سربازان بین الملل» و مستند «سینمای ۹۹ درصدی» برگزار میشود.

انیمیشن «سربازان بینالملل» به کارگردانی عباس عسکری، داستان گروهی از سربازان است که برای نجات دنیا توسط سران کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی تشکیل میشود. در این مجموعه که در ۱۰ قسمت ۵ دقیقهای تولید شده است موضوعات سیاسی روز دنیا در قالب طنز مطرح میشود.

پهپادهای آمریکایی به دام افتاده در تور اطلاعاتی ایران، بحرانهای اقتصادی جهان، بحران سوریه و پیش بینیهای نوسترآداموس از جمله موضوعات این انیمیشن هستند.

مستند «سینمای ۹۹ درصدی» نیز اتفاق جالبی که در جریان برگزاری اکران های مردمی جشنواره عمار در روستای معزآباد فارس افتاده را به زیبایی روایت کرده است.

در این نشست که با حضور فرهاد امین زاده تهیه کننده انیمیشن «سربازان بین الملل» و تورج کلانتری، کارگردان مستند «سینمای ۹۹ درصدی» انجام می گیرد، تعدادی از اکران کنندگان فعال سراسر کشور، تجربیات و خاطرات خود را از اکران آثار جشنواره بیان میکنند.

نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب پنجشنبه ۶ شهریورماه، از ساعت ۱۶ در محل حسینیه هنر به آدرس تهران، خیابان ۱۶ آذر، رو بهروی خیابان پورسینا، پلاک ۶۰ برگزار میشود.

طبق روال، این نشست به صورت مستقیم از طریق سایت ammarfilm.ir پخش میشود، حضور برای عموم علاقه مندان نیز آزاد می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار