بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 159/

انتظامی: رسانه‌ها فرهنگساز در حوزه زبان و میراث کشور هستند

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد رسانه‌ها را فرهنگسازان زبان و میراث کشور دانست.
کد خبر: ۲۶۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ - 29October 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در نشست خبری که امروز ۷ آبان ماه، در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد با اشاره به اینکه هزار رسانه در ۶۰۰ غرفه حضور پیدا کرده‌اند، اظهار داشت: نکات مثبت سال‌های گذشته در این دوره تثبیت شده است و سیاستگذاری نظام نامه نیز مشخص شده و این نمایشگاه تنها نمایشگاهی است که فعالیت و جانمایی غرفه‌های آن به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. همچنین فرایند نوآوری در این دوره تعیین شده است.

وی افزود: جایزه فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در این دوره از نمایشگاه طی اختتامیه به برگزیدگان عرضه می‌شود. دولت و نمایشگاه مطبوعات و فرهنگستان زبان ادبیات فارسی به موضوع زبان به عنوان عنصری هویت بخش توجه دارند. طی چهار سال گذشته دوره صحیح نویسی مورد توجه قرار گرفت. رسانه‌ها فرهنگساز در حوزه زبان و میراث کشور هستند.

انتظامی دو بخش در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد که جدیت در آنها صورت بارزتری دارد و گفت: کسب و کار مرتبط با مطبوعات نخستین بخش و میزبانی نمایشگاه که رسانه‌ها خود میزبان هستند و ارشاد نقش هماهنگ کننده را دارد دومین بخش را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شمار نشست‌های تخصصی نمایشگاه مطبوعات از ۳۰۰ عنوان عبور کرده است ادامه داد: برپایی این نشست‌ها نشان دهند ظرفیت نمایشگاه مطبوعات در برقراری ارتباط بیشتر و تبادل نظر دارد. این ضیافت سالیانه کمک می‌کند که رسانه‌ها در معرض افکار عمومی قرار بگیرند و بازخوردهای مردم را دریافت کنند که این موضوع به توسعه، ارتباط گیری و نمایندگی افکار عمومی در رسانه‌ها کمک می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها