نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری:

تکیه بر توانمندی‌های داخلی تنها راه غلبه بر مشکلات جهان اسلام است

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: با پیروزی بزرگ بر داعش ثابت شد تنها راه غلبه بر مشکلات جهان اسلام خودباوری، مدیریت جهادی و انقلابی و تکیه بر توانمندی‌های خودی و عدم اعتماد به دشمنان است.
کد خبر: ۲۶۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ - 27November 2017
تکیه بر توانمندی‌های داخلی تنها راه غلبه بر مشکلات جهان اسلام است
به گزارش دفاع پرس از شیراز، «آیت‌الله علی اکبر کلانتری» نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در پیامی پیروزی سربازان رشید اسلام بر جبهه کفر و  تکفیر را  شیرین و افتخارآمیز دانست و اظهار داشت: نزدیک به شش سال جهان شاهد کمک‌های بی‌دریغ آمریکا، اسرائیل، آل‌سعود، قطر و دیگر شیاطین به گروه روسیاه و وحشی داعش بود.

وی گفت: گروهی که در مکتب وهابیت چیزی جز ظلم، جنایت و تجاوز نیاموخته است با این پیروزی بزرگ ثابت شد تنها راه غلبه بر مشکلات جهان اسلام، خودباوری، مدیریت جهادی و انقلابی و تکیه بر توانمندی‌های خودی و عدم اعتماد به دشمنان دروغگو و ریاکار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری این پیروزی عظیم را به مسلمانان جهان به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده رشید اسلام سردار سلیمانی و خانواده‌های شهدای مدافع حرم تبریک گفت و تصریح کرد: همواره با اتحاد و تاسی از عاشورا در برابر دشمنان پیروز خواهیم بود و امروز شاهد شکست این شجره خبیثه در برابر اراده امت مسلمان هستیم.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید خدا را شاکر باشیم که نیروهای ارزشمند بسیج ما با وجود همه تحریم‌ها، کارشکنی‌ها و رذالت‌ها توانسته‌اند، بدرخشند.

آیت‌الله کلانتری اظهار داشت: تنها راه غلبه مسلمانان بر دشمنان و پیروزی حق علیه باطل، تکیه بر نیروی خودی و عدم اعتماد به استکبار و نیروی کفر است.

وی با تاکید بر ضرورت جایگاه رهبری در جامعه مسلمین به پیروزی‌ها و گذر از مشکلات و رهایی از فتنه استکبار اشاره و بیان کرد: تنها نیرویی می‌تواند پیروز شود که رهبری مدبر، روشنفکر، جهان‌شناس و سیاستمدار داشته باشد.

کلانتری با اشاره به اینکه امروزه مردم فلسطین بیش از 70 سال است که درگیر و خونین هستند، علت این زمان درگیری طولانی مدت با دشمن را محروم بودن مردمان این مرز و بوم از نعمت وجود رهبری مقتدر، آگاه، پولادین، بصیر و مدبر دانست.

وی همچنین با تاکید بر اینکه یک بسیجی باید اهل علم و جریان‌شناس باشد، تصریح کرد: در عرصه‌های مختلف شاهد درخشش و تاثیرگذاری بسیج بوده‌ایم؛ عامل مهم پیروزی‌مان در جبهه‌های مختلف حق علیه باطل داشتن روحیه بسیجی است که این روحیه باید همواره تقویت شود.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها