تجلیل روحانیون نیشابور از مدافعان حرم تیپ زرهی 21 امام رضا (ع)

جمعی از روحانیون شهرستان نیشابور با حضور در تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) با اهداء شاخه‌ های گل از زحمات و فداکاری‌های مدافعان حرم این تیپ قدردانی کردند.
کد خبر: ۲۶۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ - 02December 2017
تجلیل روحانیون شهرستان نیشابور از مدافعان حرم تیپ زرهی 21 امام رضا(ع)+ تصاویربه گزارش دفاع پرس از نیشابور، به دنبال پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و پایان یافتن فتنه داعش در این کشور، حجت‌الاسلام «سید قاسم یعقوبی» امام جمعه نیشابور به همراه جمعی از روحانیون این شهرستان با حضور در جمع نیروهای تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران ضمن تقدیر از زحمات و فداکاری‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران، با مدافعان حریم ولایت و امامت تجدید بیعت کردند.

وی در این مراسم اظهار داشت: آمده‌ایم که به شهدای مدافع حرم تبریک بگوییم که خون آنان به ثمر نشست و الحمدالله پیروزی بسیار ارزشمندی نصیب جامعه اسلامی شد.

امام جمعه نیشابور با تشکر و قدردانی از زحمات و فداکاری‌های مدافعان حرم خاطرنشان کرد : گرچه ما شهیدان ارزشمندی مثل سردار «قاجاریان» و «منصوری» و دیگر شهدای عزیز را در دفاع از حریم اهل بیت (ع) از دست دادیم اما در عین حال آنچه نصیب ملت اسلام شد عزت، سرافرازی، بزرگی و عظمت است که ما آن را مدیون خون این شهیدان، هدایت و رهبری‌ های آسمانی و الهی رهبر عزیزمان و همت شما دلاور مردان می­‌دانیم.

در پایان امام جمعه و مسئولین شهرستان با اهداء گل از فداکاری‌ها و تلاش‌های مدافعان حریم اهل بیت (ع) قدردانی کردند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام یعقوبی قبل از حضور در مراسم تقدیر از رزمندگان تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) با حضور بر مزار شهدای گمنام و یادبود سرداران شهید «نورعلی شوشتری» و «محسن قاجاریان» به مقام این شهدای والامقام ادای احترام کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها