رئیس بنیاد مهدویت:

رسالت ما اعتلای دین و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

حجت‌الاسلام «علیرضا حدائق» گفت: شهدا به وظایف خود عمل کردند و به شایسته‌ترین وضع ممکن رسالت خود را به پایان رساندند، ما نیز باید به رسالت خود که همان ادامه راه شهدا و تلاش در راه اعتلای دین و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، بپردازیم.
کد خبر: ۲۶۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ - 04December 2017
زنده های واقعی شهدا هستند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، یادواره 341 شهید روحانی استان فارس، صبح امروز (دوشنبه) به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج طلاب استان فارس در سالن همایش شورای شهر شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علیرضا حدائق» رئیس بنیاد مهدویت، در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: شهدا برای دین، از جان و مال خود گذشتند که این کار آن‌ها قی سبیل الله بود و این از خود گذشتگی و فی سبیل الله بودن آن‌ها، باعث عزت و ارزشمند شدن‌شان شد.

وی با بیان این‌که زنده‌های واقعی شهدا هستند، افزود: عظمت شهدا به مجاهدت فی سبیل الله آن‌ها است و این شهدا بودند که با ارتیاط معنوی با خداوند، امامان و بزرگان دین، به مبارزه با دشمن پرداختند و به درجع رفیع شهادت نائل آمدند که جایگاه آن‌ها بالاترین جایگاه در نزد خداوند است.

رئیس بنیاد مهدویت خاطرنشان کرد: شهدا به وظایف خود عمل کردند و به شایسته‌ترین وضع ممکن رسالت خود را به پایان رساندند، ما نیز باید به رسالت خود که همان ادامه راه شهدا و تلاش در راه اعتلای دین و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها