سرلشکر «قاسم سلیمانی»:

دلبستگی مردم به نظام و رهبری مستحکم‌تر شده است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که شعار، اعتقاد، دلبستگی مردم به نظام و رهبری و اصول انقلاب روز به روز مستحکم‌تر شده است، گفت: امروز شاهدیم که جوانان ما و نسل‌های جدید عاشق‌ و پایبند به اصول و ولایت‌فقیه هستند.
کد خبر: ۲۶۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ - 08December 2017
نسل‌های جدید، عاشق‌ و پایبند به اصول انقلاب و ولایت‌فقیه هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، مراسم تودیع و معارفه مردمی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان ظهر امروز (جمعه) با حضور حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، «علی‌رضا رزم‌حسینی» استاندار کرمان، سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان نظامی و انتظامی در مصلی بزرگ «امام علی (ع)» شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم، سرلشکر سلیمانی در سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که با وجود و حضور آیت‌الله جعفری، ما شاهد حضور حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در استان کرمان هستیم.

وی با اشاره به این‌که شعار، اعتقاد، دلبستگی مردم به نظام و رهبری و اصول انقلاب روز به روز مستحکم‌تر شده است، افزود: امروز شاهدیم که جوانان ما و نسل‌های جدید عاشق‌ و پایبند به اصول و ولایت‌فقیه هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این‌که در چارچوب طبیعی و با این دشمنی‌های گسترده و فضاهای کنونی و با گذشت زمان باید فرسایش و فاصله بین نسل‌ها مختلف به‌وجود آید، افزود: دلیل تازگی انقلاب و نظام این است که انقلاب ما از جنس دین بوده و هرگز روح کهنگی به خود نخواهد گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نکته مهمی که در خود دین نیز موثر است و اگر نباید خود دین آسیب می‌بیند کسانی هستند که در نگهداری دین اثرگذار هستند، گفت: روحانیون به‌عنوان کسانی که در نگهداری دین و اصول آن موثرند مهمترین عامل برای زنده‌ماندن روح انقلاب بوده و توانستند مردم را در مسائل گوناگون دینی نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب امام راحل نقش ارزنده‌ای داشت و ما را با عمق اسلام آشنا کردند، افزود: امام راحل جامعه فاسد شاهنشاهی را به جامعه اسلامی و امام زمانی مبدل کردند. 

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری و ولایت‌فقیه دیده بانی می‌کنند از اسلام و انقلاب و مردم و مسائلی که می‌توانند به اسلام ضربه بزند گفت: بین آنچه که ما می‌بینیم و می‌فهمیم تا آنچه که ولی‌فقیه درک می‌کنند فاصله زیادی وجود دارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه روحانیت به‌دلیل انتصابش به ولایت‌ فقیه نقش مهم و تاثیرگذار دارد، تصریح کرد: امام‌ جمعه به‌عنوان نماینده ولی‌ فقیه در یک استان باید نزدیک‌ترین مشخصات و مختصات را به ولی‌ فقیه داشته و خلاصه ولی‌ فقیه در استان باشد.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله جعفری در تمام دروان نمایندگی ولایت‌فقیه خود در استان کرمان به‌خوبی به این نماد و امانت عمل کرده است، گفت: آیت‌الله جعفری چه در دوران امام (ره) و چه در دوران مقام معظم رهبری در تمامی زمینه‌ها اعم از شخصی، اخلاقی، مردم‌داری، دفاع از مردم و اصول انقلاب، در پدر بودن، در اینکه تمامی اقشار را زیر چتر خود گرفتن و در مقابل عمل‌های انحرافی موضع‌‌گرفتن می‌توانیم شهادت دهیم که ایشان به حق این منصب و جایگاه را در نزدیک‌ترین نقطه به مقام معظم رهبری عمل کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه ترویج معنویت و مذهب در جامعه و دفاع از حقوق مردم از وظایف نماینده ولی‌فقیه است، گفت: امام‌ جمعه بودن یک منصب تشریفاتی نیست بلکه جایگاهی برای خدمت‌گذاری به مردم است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها