امام جمعه کرمان:

مردم در جریان 9 دی اصل دیانت را در خطر دیده و وارد صحنه شدند

امام جمعه کرمان گفت: مردم در جریان 9 دی احساس کردند اصل دیانت در خطر است و وارد صحنه شدند و کسی آنها را هدایت نکرد و با دفاع جانانه‌ بساط فتنه را جمع کردند.
کد خبر: ۲۷۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ - 12December 2017

در جریان 9 دی مردم اصل دیانت را در خطر دیده و وارد صحنه شدندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌سلیمانی» امام جمعه کرمان امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: تبلیغات نقش مهم و سرنوشت سازی در جامعه دارد و در واقع با تبلیغ یک مطلب می‌توان یک جریان مثبت و یا متاسفانه یک جریان منفی راه انداخت.

وی ادامه داد: تبلیغات به یکی از اهرم‌هایی تبدیل شده  که می‌تواند در مرحله اول افکار و به دنبال آن رفتار و سرنوشت جوامع را تغییر دهد و بدیهی است جهت‌دهی دینی یکی از رسالت‌های مهمی است که به بهترین وجه ممکن و با اندیشه‌های شایسته می‌توان مردم را آموزش داد.

امام جمعه کرمان گفت: در تبلیغات باید دقت و جهت مثبت و منفی آن مدنظر باشد و به محتوای تبلیغی توجه شود و هدف از تبلیغ مشخص باشد که چه می‌خواهد عرضه کند و هدف ازاین عرضه چیست.

وی ادامه داد: ایجاد اتاق فکر در جهت عرضه محتوا بسیار تاثیرگذار است و اندیشه‌های تولیدی باید با هدف‌ها هماهنگی داشته باشد و مخاطب را جذب خود کند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان با بیان اینکه اگر در تبلیغات فقط هدف جذب مخاطب باشد از راه‌های مختلف می‌توان این کار را انام داد و چه بسا ممکن است با این هدف نمره خوبی دریافت نشود، بیان داشت: باید مطالب، محتوا داشته باشند و مطالب غیرواقعی تبلیغ نکینم و همچنین ابزار کار ما باید به روز باشد و گرنه از هدف خود باز می‌مانیم.

علیدادی‌سلیمانی افزود: امروزه سرعت تبلیغات بالا است و اگر عقب بمانیم هدف اصلی محو می‌شود و داشتن وحدت رویه در راستای اهداف اسلام و نظام جمهوری اسلامی که یکی از اهداف شورای هماهنگی نیز محسوب می‌شود با یک هدف مشترک این رویه دنبال شود.

امام جمعه کرمان گفت: یکی از مناسبت‌های مذهبی کشور ما مراسم های محرم و صفر است و مردم بدون تبلیغات و با یک وحدت و یکپارچگی در صحنه حضور پیدا می‌کنند اگرچه در برگزاری بعضی مراسم‌ها خرافات وارد آن شده و باید اصلاح شود، ولی این حرکت توسط مردم خودجوش شکل می‌گیرد.

وی به حماسه 9 دی اشاره کرد و متذکر شد: جریان‌های پویا و بصیر که خودشان به صورت خودجوش راه افتادند و کسی که آنها را هدایت نکرد و مردم در جریان 9 دی احساس کردند اصل دیانت در خطر است و وارد صحنه شدند و با دفاع جانانه‌ای که انجام دادند دشمن را از صحنه خارج و بساط فتنه را جمع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها