مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی تأکید کرد؛

لزوم توجه به افزایش تعداد کتاب‌های مختص به همسران و مادران شهدا

سردار «عزت‌الله جعفری» گفت: در حال حاضر کتاب‌هایی که مختص به همسران و مادران شهدا باشد نسبت به سایر کتب دفاع مقدس بسیار کم است و باید کوشید که این آثار به نحوه احسن به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۲۷۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ - 14December 2017

نقش بانوان در دوران طلایی دفاع مقدس کلیدی و اساسی بود

به گزارش دفاع پرس از تبریز، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در جلسه تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استانی «زن و مقاومت»، ضمن تجلیل از فداکاری همسران و مادران شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: نقش بانوان در دفاع مقدس، نقش کلیدی و اساسی بود، این‌که یک مادر و همسری با روی گشاده محبوب‌شان را به جبهه اعزام کند در حالی که بازگشت آن رزمنده از مناطق معلوم نبود، نشان از بزرگی و عظمت بانوان دارد که چنین عظمتی را امروز در بحث همسران و مادران مدافعان حرم نیز می‌توان یافت.

وی افزود: در حال حاضر کتاب‌هایی که مختص به همسران و مادران شهدا باشد نسبت به سایر کتب دفاع مقدس بسیار کم است و باید کوشید که این آثار به نحوه احسن به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی همچنین در خصوص تدوین دانش‌نامه استانی دفاع مقدس «زن و مقاومت» نیز گفت: این دانش‌نامه موضوع مهمی است که تاکنون عملیاتی نشده است و امیدواریم در اسرع وقت با کمک فرهیختگان و پژوهش‌گران عرصه دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها