مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تفکر انقلابی‌گری باید بیشتر در جامعه ترویج شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان برضرورت حفظ و بزرگداشت روزهای ارزشمندی چون نهم دی در کشور تاکید کرد و گفت: تفکر انقلابی‌گری باید بیشتر در جامعه ترویج شود.
کد خبر: ۲۷۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ - 21December 2017

تفکر انقلابی‌گری باید بیشتر در جامعه ترویج شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «مسعود صفی‌یاری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حماسه 9 دی غبار فتنه‌ها را شست و اتحاد و وحدت را به دوست داران انقلاب هدیه کرد، اظهار داشت: حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 باهدف براندازی نظام اسلامی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به ‌ویژه آمریکا و انگلیس به‌ منظور انتقام و جبران ناکامی‌ های قبلی خود در مواجهه با انقلاب اسلامی این توطئه را طراحی کردند.

این مسئول با بیان اینکه روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به روز بصیرت تبدیل‌ شده است، یادآور شد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه خلق کرده و دشمنان خدا و دین را مأیوس کردند.

حجت‌الاسلام صفی یاری ادامه داد: 9 دی 88 فریاد لبیک با ولایت بود و مردم ایران در حماسه 9 دی نشان دادند تا جان داریم پای اسلام و انقلاب و امام و رهبری ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی سال 88 به‌ عنوان یکی از حساس‌ترین روزهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این حماسه عظیم حاصل روشنگری و هدایت مقام معظم رهبری بود.

این مسئول نهم دی را نماد بصیرت، انقلابی‌گری و ولایت مداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: عده‌ای در تلاش هستند تا این روز تاریخی را از صفحه کتاب افتخار ملت بزرگ ایران پاک کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: کمرنگ کردن آرمان ها و ارزش های انقلاب از توطئه‌های دشمنان در این زمینه بود.

حجت الاسلام صفی‌یاری بر ضرورت حفظ و بزرگداشت روزهای ارزشمندی چون نهم دی در کشور تاکید کرد و گفت: تفکر انقلابی‌گری باید بیشتر در جامعه ترویج شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها