نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ را خاموش کرد

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مدیریت دقیق و هوشمندانه مقام معظم رهبری در سال ۸۸ فتنه را خاموش کرد.
کد خبر: ۲۷۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ - 24December 2017

مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ را خاموش کردبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ «سید محمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: پیامدهای فتنه ۸۸ بسیار است که البته مهم‌ترین آن، تشدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی بود.

وی تصریح کرد: در حالی که بیستم خرداد ۸۸، اوباما رئیس‌ جمهور سابق آمریکا به مقام معظم رهبری، نامه نوشت و از ایشان برای حل مشکلات منطقه استمداد کرد، با بروز فتنه این موقعیت ممتاز از دست رفت و اوضاع برعکس شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در آن دوران، موقعیت خوبی در مذاکرات هسته‌ای ایجاد شده بود، اما شرایط فتنه، مطالبات دشمن را بسیار بیشتر کرد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم افزایش امید دشمن به براندازی نظام را از دیگر پیام‌های فتنه ۸۸ دانست و افزود: طراحی خارجی و همراهی داخلی فتنه ۸۸ را پیش آورد؛ البته عده‌ای بی‌بصیرت بودند که با حماسه نهم دی، دسیسه دشمن آگاه شده و به آغوش ملت بازگشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: مدیریت دقیق و هوشمندانه مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ را خاموش کرد.

وی آشکار شدن نقش بصیرت و ولایتمداری را دستاورد بزرگ نهم دی خواند و گفت: این حماسه در تبریز یک روز زودتر رقم خورد و لازم است که این روز ملی و تاریخی، در تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌ها با شکوه بیشتر و با هماهنگی شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها