رئیس قوه قضائیه وارد ایلام شد

رئیس قوه قضائیه صبح امروز از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.
کد خبر: ۲۷۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ - 27December 2017

رئیس قوه قضائیه وارد ایلام شدبه گزارش دفاع پرس از ایلام، آیت‌الله «صادق آملی‌لاریجانی» رئیس قوه قضائیه صبح امروز با استقبال مسئولان وارد استان ایلام شد.

آملی‌لاریجانی در جمع خبرنگاران در فرودگاه شهدای ایلام، با بیان اینکه هدف اصلی این سفر بررسی وضعیت و کاستی‌های قضایی استان ایلام و رفع آنان است، اظهار داشت: تامین نیازهای دستگاه قضایی در استان ایلام برای خدمات بیشتر به مردم استان از دیگر اولویت‌های سفر به ایلام است.

رئیس قوه قضائیه سپس در مزار شهدای گمنام شهر ایلام حاضر و با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام و هشت سال دفاع مقدس این استان ادای احترام کرد.

وی در سفر به ایلام، علاوه بر بررسی مسایل قضایی استان، با اقشار مختلف مردم، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان نیز دیدار و در جمع آنها سخنرانی خواهد کرد.

دیدار با روسای عشایر، روحانیون و اعضای هیات علمی و نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان از دیگر برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در استان خواهد بود و همچنین جلسه شورای اداری ایلام نیز با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار می‌شود.

برنامه بعدی آیت‌الله آملی لاریجانی حضور در دانشگاه ایلام و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها