امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود؛

اجتماع بزرگ مردم انقلابی کرمانشاه در اعتراض به آشوب‌های اخیر

اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی و انقلابی کرمانشاه در اعتراض به آشوب‌های اخیر و به آتش کشیده شدن حسینیه بیت‌العباس (ع) این شهر، امروز (سه‌شنبه) ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ - 02January 2018

اجتماع بزرگ مردم انقلابی کرمانشاه در اعتراض به آشوب‌های اخیر برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی و انقلابی در اعتراض به آشوب‌های اخیر و به آتش کشیده شدن حسینیه «بیت‌العباس (ع)» در شهر کرمانشاه با حضور مسؤولان، روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جوانان، اصناف و بازاریان، بزرگان، سران ایلات و عشایر، اقوام و مذاهب مختلف، جامعه دانشگاهی و اقشار مختلف مردم متدین و ولایت‌مدار کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مراسم امروز (سه‌شنبه) ساعت ۱۸در کرمانشاه، پارک معلم، حسینیه بیت‌العباس (ع) برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، درپی تجمع برخی از هموطنان علیه وضعیت اقتصادی کشور، عده‌ای از اراذل و اوباش که بعضاً از خارج از کشور نیز هدایت می‌شود با سوءاستفاده از این تجمعات اقدام به تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات ملت ایران می‌کنند که در یک نمونه از آن اراذل و اوباش حسینیه بیت‌العباس (ع) در کرمانشاه را به آتش کشیدند که انتشار خبر و فیلم آن در رسانه‌ها موجب برافروخته شدن خشم مردم مسلمان ایران به‌خصوص مردم ولایت‌مدار کرمانشاه شد.

مردم استان کرمانشاه هموار در آزمون‌های متعدد همچون مقابله با رژیم ستم‌شاهی، مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی، دفاع از میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان، حضور انقلابی در حماسه ۹ دی، دفاع از حرم آل‌الله و... با جان و دل ایستادگی کرده و در این راه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و ۱۴ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند و همواره با اطاعت از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری در مسیر آرمان‌های امام راحل و شهیدان والامقام قدم برمی‌دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها