صفی الدین در همایش «آزادی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی مقاومت»:

حزب الله هزاران برابر از رژیم صهیونیستی قدرتمندتر است

نماینده حزب الله در ایران گفت: حزب الله از لحاظ امکانات و توان، هزاران برابر از اسرائیل که یکی از پایگاه‌های اصلی آمریکا در منطقه است، قدرتمندتر شده است.
کد خبر: ۲۷۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ - 22January 2018

انقلاب اسلامی زلزله‌ای بر اندام رژیم صهیونیستی بودبه گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، «سید عبدالله صفی الدین» نماینده حزب الله لبنان در ایران در همایش آزادی مسجد الاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت که در دانشگاه عالی دفاع ملی در حال برگزاری است، اظهار داشت: ایده تشکیل مقاومت اسلامی ایده حضرت امام راحل بود؛ برخی از جریان ها در فلسطین بیشتر به فکر سازش بودند که امام خمینی فرمودند اسراییل باید از بین برود. تا آن زمان هیچ کس به این مساله اشاره نمی‌کرد و بیشتر به فکر مذاکره بودند.

نماینده حزب الله لبنان در ایران در ادامه افزود: طرح نابودی اسراییل در تاریخ به اسم جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است؛ رژیم صهیونیستی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل به چیز دیگری شد. اسراییل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ های زیادی علیه فلسطین و لبنان راه اندازی کرده بود و ارتش این رژیم به اسطوره شکست ناپذیر معروف بود که با پیروزی این انقلاب معادله فرق کرد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا بیشتر به دنبال منافع خودش است، گفت: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از پایگاه های آمریکا در منطقه محسوب می شد که امام خمینی این پایگاه آمریکایی را به پایگاه ایرانی اسلامی مبدل ساخت. پیروزی انقلاب اسلامی ایران به منزله زلزله برای رژیم صهیونیستی بود.

صفی الدین در ادامه عنوان کرد: هر روز علیه مقاومت اسلامی فتنه و توطئه جدیدی طرح ریزی می شود که با هوشیاری مجاهدان مقاومت اسلامی خنثی می شود.

وی بیان داشت: حزب الله از لحاظ امکانات و توان، هزاران برابر از اسرائیل که یکی از پایگاه های اصلی آمریکا در منطقه است، قدرتمندتر شده است.

صفی الدین با بیان اینکه پایگاه های آمریکا در منطقه در حال فروپاشی هستند، تصریح کرد: یکی دیگر از پایگاه های آمریکا در منطقه عربستان سعودی است؛ آمریکایی ها سعودی ها را علیه یمنی ها تحریک کرده اند. خوشبختانه ملت یمن تاکنون در مقابل سعودی ها ایستادگی کرده اند و در آینده پیروز خواهند شد. اوضاع داخلی عربستان خوب نیست و این کشور دچار کمبود بودجه است.

وی گفت: نابودی اسراییل حقیقت است. در مرحله ای از تونل منتهی به نابودی اسراییل هستیم که دو سوم آنرا طی کردیم. ما باید با ایستادگی و مقاومت تحمل خودمان را بالا ببریم، اسرائیل تمام شده است و نمی تواند ادامه حیات بدهد.

نماینده حزب الله در ایران در پایان خاطرنشان ساخت: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ روحیه دادن به مقامات صهیونیستی بود که نابودی اسرائیل بیشتر به خاطر همین اشتباه ترامپ است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار