احراز هویت ۵ شهید گمنام

۵ تن از شهدای گمنام دفاع مقدس که سال‌های قبل در مناطق مختلف کشور به خاک سپرده شده بودند با تلاش کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح احراز هویت شدند.
کد خبر: ۲۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲ - 09September 2014

احراز هویت ۵ شهید گمنام

به گزارش خبرنگار جهاد و شهادت دفاع پرس؛ هویت ۵ تن دیگر از شهدای گمنامی که سالهای قبل در مناطق مختلف کشور تشییع و به خاک سپرده شده بودند از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

مشخصات این شهدا به شرح زیر است:

شهید عبدالکریم لرکی، فرزندعلی متولد سال 1341؛ شهید لرکی در عملیات والفجر8 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در سال 80 به عنوان شهید گمنام در دزفول (سردشت) تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید رجبعلی طاهر خوزانی، فرزند قنبر علی متولد سال 1334؛ وی درسال 62 در منطقه عملیاتی مجنون به مقام رفیع شهادت نائل آمد؛ این شهید بزرگوار در سال 85 به عنوان شهید گمنام در پادگان امام علی(ع) تشییع و تدفین شده بود.

شهید محمد علی مبارک، فرزند فتح الله متولد سال1337؛ این شهید در سال 1362 درعملیات خیبر(مجنون) به شهادت رسید. شهید مبارک در سال 90 به عنوان شهید گمنام در شهرک پردیسان قم تشییع و تدفین شده بود.

شهید ابراهیم رحیمی، فرزند محمدعلی متولد سال 1345؛ این شهید در سال 1365 به شهادت رسید. شهید رحیمی در سال 83 به عنوان شهید گمنام در فریدون شهر استان اصفهان تشییع و تدفین شده بود.

شهید حسین زارع آبادی، فرزند عباس متولد سال 1345؛ این شهید در سال 1362 درعملیات خیبر(طلائیه) به شهادت رسید. شهید زارع در سال 90 به عنوان شهید گمنام در خراسان رضوی شهرستان چناران شهرک گلبهار تشییع و تدفین شده بود.

مشخصات سایر شهدای گمنام بعد از احراز هویت کامل منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار