ادعای نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در رابطه با ایران

نماینده رژیم صهیونیستی در نشست شورای امنیت، اظهاراتی بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.
کد خبر: ۲۷۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ - 26January 2018

ایران می‌خواهد سوریه را به بزرگترین پایگاه نظامی در دنیا تبدیل کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از روسیاالیوم، دانی دانون نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در اظهاراتی مدعی شد که ایران تلاش می‌کند سوریه را به بزرگترین پایگاه نظامی در دنیا تبدیل کند.

وی روز پنجشنبه طی سخنانی در نشست شورای امنیت مدعی شد که بر اساس آمار‌های سری، ایران در حال ساخت پایگاه‌های نظامی و کارخانه‌های ساخت موشک در خاک سوریه است.

این مسئول صهیونیست همچنین مدعی شد که ۸۲ هزار فرد مسلح در سوریه تحت کنترل تهران هستند که ۳ هزار نفر از آن‌ها از اعضای سپاه پاسداران و ۹ هزار نفر از نیرو‌های حزب‌الله هستند.

دانون گفت که ایران در سایه سکوت بسیاری از کشور‌ها به حیات خلوت اسرائیل نفوذ می‌کند.

وی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد که ایرانی‌ها برای بر هم زدن ثبات در سوریه به منظور سیطره بر این کشور و تخریب کل منطقه، تلاش می‌کنند.

دانون گفت که اسرائیل به منظور حفاظت از خود، هر کاری را بتواند انجام می‌دهد، ولی از هیچکدام از طرف‌های بحران سوریه حمایت نمی‌کند.

پیش از این بنیامین نتانیاهو با سران کشور‌های کانادا، بلژیک و سوئیس در داووس خاطرنشان کرد اجازه نخواهد داد که ایران در سوریه حضور نظامی داشته باشد و اسرائیل می‌کوشد از این مسئله جلوگیری کند.

انتهای پیام/ ۱۱۱

نظر شما
پربیننده ها