پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در پی درگذشت «علی اکبر دانشور»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی، درگذشت حاج «علی اکبر دانشور» از رزمندگان و پیشکسوتان لشکر ۳۱ عاشورا را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۷۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ - 27January 2018

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در پی درگذشت «علی اکبر دانشور»به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی، درگذشت حاج «علی اکبر دانشور» از رزمندگان و پیشکسوتان لشکر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام «سردار جعفری» به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی یادگار خستگی ناپذیر هشت سال دفاع مقدس، زنده‌یاد حاج «علی‌اکبر اصل دانشور» موجب تأثر و تألم عموم پیشکسوتان عرصه‌ جهاد و شهادت شد.

حاج علی‌اکبر دانشور از نخستین روز‌های شروع نهضت حضرت امام راحل به جمع جوانان انقلابی پیوست و در به ثمر نشستن انقلاب تا پای جان پیش رفت. او پس از انقلاب از اولین جوانان انقلابی بود که به جمع سبزپوشان سپاه پیوست و از این ایام، زندگی سراسر حماسه و ایثار آن مرد خستگی ناپذیر آغاز شد. کردستان، جبهه‌های غرب و شمال‌غرب و جنوب کشور حماسه‌های او را در راه تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب فراموش نخواهد کرد.

هم‌نشینی با سردارانی چون «مهدی باکری»، «احمد کاظمی»، «محمد اثری‌نژاد» و حاج «صادق صدقی»، او را در زمره‌ تأثیرگذارترین افراد در هشت سال دفاع مقدس قرار داده بود و نقش بی‌بدیل او را در پشتیبانی از جنگ بیش از دیگر خصیصه‌هایش نمایان ساخت و در دل رزمندگان اسلام جای داد.

دلدادگی و شیفتگی آن عزیز سفر کرده به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در وجودش چنان عمیق بود که سال‌های پایانی عمر خود را در راه خدمت به زائران، خادمان و حرم‌های پاک و مطهر آل الله صرف کرد.

اینجانب ضایعه فقدان آن عاشق راستین اهل‌بیت (ع) و خادم صادق لشکر عاشورا را خدمت همه دوستداران و خانواده محترمش تسلیت گفته، برای مرحوم از خداوند متعال رضوان الهی را خواستارم. امیدوارم خداوند با یاران شهیدش محشور گرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار