فرمانده سپاه ناحیه آمل خبر داد

برگزاری 40 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در آمل

فرمانده سپاه ناحیه آمل از برگزاری 40 عنوان برنامه محوری در هفته دفاع مقدس از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه آمل خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱ - 09September 2014

برگزاری 40 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در آمل

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری،«علی خادم» فرمانده سپاه ناحیه آمل در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان آمل بیان داشت: مردم ما هشت سال با اقتدار و سربلندی مقابل تهاجم دشمنان با مقاومت و ایستادگی به پیروزی رسید و براساس وظایف به حفظ ارزش نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

وی با تأکید براینکه همه چیز کشورمان برای دفاع در راه خدا و برای آن بوده است، اظهار کرد: فضلیت و آگاهیبخشی از ارزشهای اسلامی سبب ایستادگی و مقابله با 51 کشور بوده است.

خادم با اعلام اینکه ایران در طول هشت سال دفاع مقدس فقط با یک کشور جنگ نداشت، اذعان کرد: در جنگ تحمیلی، شرق و غرب، کشورهای ابرقدرت با درآمد نفتشان هزینههای سلاحهای عراق را فراهم میکردند.

وی با بیان اینکه امروزه برتری کشور ما در دنیا به خاطر خون شهدای دفاع مقدس است، تصریح کرد: دستگاههای اجرایی به پاس خون این شهدا باید به برگزاری برنامههای متنوعی در حوزههای کاری خود بپردازند.

خادم از برگزاری 40 عنوان برنامه محوری در هفته دفاع مقدس از سوی حوزهها و پایگاههای مقاومت بسیج سپاه ناحیه آمل خبر داد.

وی متذکر شد: این برنامهها با هفت عنوان رزمندگان، نیروهای مسلح، صلابت و ماندگان / نقش سربازان در دفاع مقدس حوزه بصیرتی در سطح ناحی/دفاع همهجانبه، بصیرت، اقتصاد مقاومتی / ولایت فرهنگ اسلامی و خانواده و معنویت سلامت / شهدا، ایثارگران، زنان و مادران شهید / نکوداشت فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان / عزت پایداری وحدت ملی استکبارستیزی برگزار میشود.

خادم دیگر برنامههای این هفته را برگزاری همایشها و یادوارههای شهدا در محلات، ادارات و اقشار از سوی حوزهها و پایگاههای مقاومت بسیج بیان و مطرح کرد: در این هفته چهار سوله ورزشی به همراه چند پایگاه مقاومتی افتتاح میشود.

فرمانده سپاه ناحیه آمل ادامه داد: به منظور روشنسازی خانوادهها و جوانان از خطر شبکههای اجتماعی، مقابله با دجالواره، نهضتهای روشنگری با محوریت نقش ماهواره در آسیبهای اجتماعی و طلاق از سوی بسیج خواهران و برادران برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه غبارروبی شهدا با حضور مسئولان دستگاههای اجرایی و فرماندهان حوزههای مقاومت و بسیجیان در این هفته برگزار میشود، خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری حوزههای مقاومت بسیج مسابقات فرهنگی و ورزشی از سوی بسیج خواهران و برادران به همراه اهدا جوایز اجرا میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار