در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس آمل عنوان شد

هفته دفاع مقدس نماد مقاومت و اقتدار ایران اسلامی است

معاون فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس نماد مقاومت و اقتدار ایران اسلامی است، گفت: ملت ایران اسلامی با ایستادگی و جانفشانی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
کد خبر: ۲۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹ - 09September 2014

هفته دفاع مقدس نماد مقاومت و اقتدار ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «سید جعفر رسولی» معاون  فرمانداری ویژه آمل در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان آمل گفت: هیچ وقت جنگ مورد قبول ایران اسلامی نبوده و نخواهد بود و جنگ همیشه خاطره بدی را در اذهان مردم از خود به جای میگذارد و آثار آن کشتن، ویرانی و زخمیهاست.

رسولی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس نماد مقاومت و اقتدار ایران اسلامی است، افزود: ملت ایران اسلامی با ایستادگی و جانفشانی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی با بیان اینکه هشت سال ایثار و حرکت خداگونه مردم ولایی، در مقابل دنیای کفر، قدرت ظالمان سطلهجو را درهم شکست، ابراز کرد: دشمنی استکبار و دستنشاندههای آن علیه ایران، هنوز به پایان نرسیده است.

معاون فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه دشمن امروز با تمرکز بر باورها و ارزشهای ما وارد میدان کارزار شده است، بیان کرد: دشمن با بهکارگیری فناوری و ابزار نوین، قصد گرفتن باورها و آرمانهای ملت را دارد پس باید آگاهانه و با بصیرت گام برداریم.

رسولی خواستار تحول ساختاری در برنامهها با هدف احیای فرهنگ دوران دفاع مقدس در شهرها و روستاهای شهرستان شد.

وی با اشاره به تلاش فزاینده دشمن برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت گفت: متولیان فرهنگی باید با همگرایی دستگاههای عامل، به منظور نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت برنامههای فرهنگی و هنری مؤثری را تدوین و اجرایی کنند.

معاون فرماندار ویژه آمل با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد: رزمندگان در میادین نبرد و عملیاتهای مختلف در هشت سال دفاع مقدس با توکل به خدا و نبوغ خلاق خود، یکی از معجزات تاریخ را خلق کردند.

وی ایجاد بسترهای لازم در هفته دفاع مقدس برای به نمایش گذاشتن فرهنگ شهید و شهادت را از ضروریات دانست و ابراز داشت: بخشداران با همکاری و هماندیشی شوراها و دهیاران برای فضاسازی در سطح روستا با جدیت ورود یابند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار