اهدای کتاب‌های دفاع مقدس استان ایلام به کتابخانه مرکزی شهر ایلام

رئیس دایره آموزش پژوهش و فناوری اطلاعات سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس گفت: تمامی کتاب‌های دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام به کتابخانه مرکزی شهر ایلام اهدا شد.
کد خبر: ۲۷۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ - 01February 2018

اهداء کتاب های دفاع مقدس استان ایلام به کتابخانه مرکزی شهر ایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «حسین فروتن‌نژاد» رئیس دایره آموزش پژوهش و فناوری اطلاعات سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس اظهار داشت: به منظور فراهم کردن زمینه مطالعاتی برای علاقه‌مندان به کتب دفاع مقدس، و بنا به مجاورت کتابخانه مرکز استان ایلام با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، کلیه کتاب‌های موجود در کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان به کتابخانه مرکزی ایلام اهدا شد.

وی افزود: تجهیز کتابخانه‌ها با موضوع دفاع مقدس، از برنامه‌های سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس است که با هدف تقویت بخش دفاع مقدس تعدادی از کتابخانه‌های عمومی استان ایلام و به منظور گسترش فرهنگ و معارف دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

فروتن‌نژاد خاطرنشان کرد: خاطرات و مجموعه آثار مکتوب دفاع مقدس، میراث ملی همه‌ ما است و این آثار باید به دست مخاطبان و علاقه‌مندان به‌ویژه نسل جوان برسد تا با سیره و فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها