سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران:

ملت افغانستان با توطئه در حال توسعه آمریکا مقابله خواهد کرد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به توطئه جدید آمریکایی‌ها مبنی بر انتقال داعش به افغانستان گفت: ملت افغانستان با توطئه آمریکایی‌ها مقابله خواهد کرد.
کد خبر: ۲۷۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ - 06February 2018

ملت افغانستان با توطئه در حال توسعه آمریکا مقابله خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشيه همايش تجليل از پژوهشگران برتر نيروهای مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح جديد آمريكا برای انتقال داعش به افغانستان اظهار داشت: آمريكايی‌ها اینگونه وانمود می‌کنند که به بهانه مقابله با تنش در منطقه جنوب غرب آسيا حضور دارند؛ بر این اساس اگر منطقه آرام باشد، قاعدتاً بايد آن‌ها ارتش خود را جمع كنند و بروند تا كشورهای منطقه خودشان امنيت منطقه را تامين كنند.

‎وی افزود: آمريكايی‌ها وقتی كه ديدند در عراق و سوريه، داعش و گروه‌های سازمان يافته تروريستی جايگاه و سرزمين تصرفی را از دست دادند، آن‌ها را به افغانستان منتقل کردند و ما اکنون شاهد انفجار، ترور و جنايات در این کشور هستيم.

‎سرلشكر باقری ادامه داد: اعتقاد داريم اين توطئه آمريكايی‌ها در حال توسعه است و ملت عزيز و همسايه ما يعنی افغانستان، دست در دست هم با آن مقابله خواهند كرد و ان‌شالله شاهد آن باشيم كه هيچ يک از گروه‌های تروريستی و دست‌نشانده آمريكا در منطقه حضور نداشته باشند.

‎ وی با اشاره به اهمیت حضور حداكثری مردم در راهپيمايی يوم الله 22 بهمن، خاطرنشان كرد: 22 بهمن ميثاق ملی همه ملت ايران از تمامی گروه‌ها و سلايق درون نظام است. هر كس كه جمهوری اسلامی را پذيرفته و به قانون اساسی رای داده است و پای نظام ايستاده با حضور در راهپيمايی 22 بهمن به دشمنان پيام می‌دهد كه ملت ايران يكپارچه پای نظامش ايستاده و يک ملت متحد در پيشبرد اهداف انقلاب و مقابله با تهديدات دشمن است.

‎ریيس ستاد كل نيروهای مسلح در پايان خاطرنشان كرد: خانواده نيروهای مسلح نيز با حضور در راهپيمايی 22 بهمن يک مشت يكپارچه را به جهان نشان خواهد داد.

انتهای پيام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار