علی ملااحمدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پوشش خبری راهیان نور توسط صدا و سیما/ مستند زندگی‌نامه شهدای شاخص اردبیل در سال 97 ساخته می‌شود

مدیرکل صدا و سیما استان اردبیل از ساخت مستندهای راهیان نور و زندگی‌نامه شهدای شاخص استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ - 19February 2018

پوشش خبری راهیان نور توسط صدا و سیما/ ساخت مستند زندگی‌نامه شهدای شاخص در سال 97

علی ملا احمدی مدیر کل صدا و سیما استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مهم و اصلی سازمان صدا و سیما، فرهنگ‌سازی حوزه دفاع مقدس است.

وی افزود: بیشتر برنامه‌های ما سمت و سویش در حوزه ایثار، مقاومت و شهادت است. دستگاه‌های مربوطه در استان اعم از: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سپاه پاسداران، بسیج اقشار و دیگر نهادهای که در این حوزه مشغول فعالیت هستند، با ما همکاری تنگاتنگی دارند.

ملا احمدی ادامه داد: در خصوص شهدای شاخص استان، مدافعان حرم، یادواره‌ها، تشییع شهدا، ساخت برنامه‌ها و مستندها، فعالیت‌های بسیار خوب و چشمگیری در استان صورت گرفته است.

مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل با اشاره به حوزه راهیان نور گفت: در این حوزه اکیپ‌های خبری صدا و سیما حضوری فعال دارند. مخصوصاً با گروه‌هایی که از بنیاد حفظ‌ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اعزام می‌شوند، بخش خبری ما در کنارشان حضور مداوم خواهند داشت.

وی تصریح کرد: با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در طول سال یکسری کارها را با هم انجام می‌دهیم. مدنظر است در سال 97 مستندهایی درباره راهیان نور و زندگی نامه شهدای شاخص تهیه و تولید کنیم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها